Thursday, February 9, 2012

My own place on the Earth...

Takže. Mám strašně ráda příspěvky typu "my room" na jiných blozích a proto jsem se rozhodla něco takového taky udělat;) Tenhle pokoj obývám už skoro 2 roky a za tu dobu jsem ho už stihla jednou totálně předělat:D Původně jsem měla červeno-béžové stěny a prostě jsem se vrátila k bílé..je to tak lepší;) """rekonstrukce""" proběhla v prosinci a proto zatím není všecko podle mých přestav, ale jsem o 100% spokojenější než předtím;) 
Jedna VELKÁ nevýhoda mého pokoje je to, že mé jediné okno je na sever...takže zima..tma..zima a tma. Ale na to jsem z mých předchozích bydlišť celkem zvyklá :D

Tohle je postel..na té spím..sama..a ráda..teda nerada sama, ale ráda spím :D 
Pozor! Ty polštářky jsemvlastnoručně šila :P
 Vždycky se mi líbily elpíčka pověšený na zdi..má to takovej nádech..prostě nádech..:D
 Londýnský hodiny, který jdou o hodinu napřed..slouží mi spíš jako dekorace :D
 Klip rámečky z ikea za dvacetdevět korun + starý časáky + nůžky = vualá....
 Potupně visící bimbátka na krk...má to nejednu výhodu..třeba že se vám do sebe nezamotávají;)
Většina mých prstenů..heh..kdo si tipne kolik jich mám?:P

Ještě mám pochopitelně stůl, ale ten jsem z určitých důvodů nevyfotila /je dost nefotogenický :D/

Úžasná písnička a neméně úžasný klip;)

Mějte se krásně a skládejte básně..ale hlavně ne ty o lásce..

26 comments:

  1. Veľmi vydarený post :))
    Ak si sa ešte nezapojila do mojej Giveaway, tak určite príď ;)

    ReplyDelete
  2. Jo taky takový příspěvky ráda prohlížím..:) veškerá tvá dekorace se mi moc líbí...
    budu ráda když opětuješ sledování :)

    ReplyDelete
  3. super post aj ja mám hrozne rada "room posty", fuuha a prsteňov?? 25?:D

    ReplyDelete
  4. ;)máš jich miliony miláčku =* a ty polštářky - no to jsi megašikulka moje šikovná aaaa miluju tvoji postel, chtěla bych mít taky takovej velkej přístav =) a ty desky vypadaj fakt dobře =) a to si ty hodiny nemůžes od hoďku šoupnout na náš čas? a nebo na nich máš londýnskej z lásky a nostalgie? =) krásnej post;)=)!!!! ykylm!=*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nechci si je posunovat:P děkuju zlato:) ykylm:*

      Delete
  5. elpíčka na zdi jsou super! :))

    ReplyDelete
  6. páči sa mi celá atmosféra tej izby :)

    http://petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. chci tvoji postel , to musí být blaho tam ležet :D
    a celkově to vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  8. Nefotogenický stůl...to mi něco připomíná :D Jinak máš suprovou postel!

    ReplyDelete
  9. krásný:) zvlášt ty desky:)

    ReplyDelete
  10. Máš moc pěkný pokoj. A ty prstýnky jsou parádní, některé máme stejné. :)

    ReplyDelete
  11. I love all your jewelry! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ty desky sou super! Taky je mám v pokoji)) Ty prteny ti závidím!! :D) Jinak mám stejný systém v těch řetízkách :D taky takhle pověšené)

    ReplyDelete
  13. pěkný pokoj :)
    a ty náhrdelníky a prstýnky, aww :D

    ReplyDelete
  14. love the rings and this vintage mood girl!nice blog too!

    follow me on
    Patchwork à Porter

    ReplyDelete
  15. Tyjo, desky na zdi mám taky! :D vypadá to prostě tak..kavárensky :D jinak..krása, krása, krása!

    ReplyDelete
  16. krásne doplnky :) keď inak vidím ten krém tak mám chuť na melón :D

    http://heartoftheunicorn.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))