Saturday, February 18, 2012

Movie tips

Zdravíčko!
Zaprvé vám chci strašně moc poděkovat za 250 čtenářů! Ani nevíte (i když bloggeři asi jo:)) jakou mi to dělá šílenou radost! Už jen kvůli tomu, že neustále přibýváte se budu snažit přispívat častěji:))

Poslední dobou se docela dost dívám na filmy (i když bych se klidně mohla učit na maturitu, žeano) :D Některé z nich mě fakt dostaly, a tak jsem si řekla proč se s vámi nepodělit:)

Poznámka pod čarou - jsem dost nanic v popisování filmů a navíc nechci prozradit děj, kdyby jste se na ně chtěli podívat:) 


 Jelikož jsem velký fanda Skins a "Cook" v tomhle filmu hraje hlavní roli, tak mě prostě musel dostat:)..je to o britských teenagerech, jak jinak:) 
Film se skládá ze dvou částí (to mě zmátlo, když jsem to chtěla stahovat..nejdřív part1, pak part2 :D) a je prostě super..má takovou tu super kůl britskou atmosféru a tak prostě..:D
 Lindsey dělá závodně skoky do vody...potká Roberta, vyspí se spolu..a je to :D Dál nebudu popisovat:)

Hlavní roli zde hraje Ryan Gosling, takže jsem to jednoduše musela vidět:) Je tiskovým mluvrčím jednoho z kandidátů na prezidenta USA. Takže je to o politice, intrikách a pochopitelně se tam vyskytně i milostná aférka:) 

O tomhle filmu jsem dost slyšela..a je skvělý! Pro ty, co mají rádi takové ty "trochu divné" filmy (chápete, jak to myslím, ne?) :D, tak je to ideální:) Navíc Kirsten Dunst je prostě úžasná herečka;)

Freud, Jung, do toho Keira Knightley - přesně film pro mě:)
Koho baví/zajímá psychologie, tak se mu film určitě bude líbit;)

Tohle je snad nejlepší film ze všech (a má 85% na čsfd:)) tak zvláštní, silný, originální...ani si nečtěte o čem je, podle mě je nejlepší se na něj podívat bez toho, aniž by jste to věděli;)) Je z devadesátých let a odehrává se to asi v šedesátých letech na Britských ostrovech..
Celý film doprovází písnička od Boye George, kterou znám už odmalička a mám ji strašně ráda;)) Povinně poslechnout! :)

Viděli jste nějaký z těchto filmů? 
A jaký film by jste doporučili vy mě?:)

21 comments:

  1. já doporučuju film Neopouštěj mě, kterej jsem nedávno viděla a myslím si, že to je hodně povedenej film, ale pozor je "brečící"!

    ReplyDelete
  2. Nevidela som ani jeden teraz nejak nemám čas na filmy ale teda určite nejaký vyberiem

    ReplyDelete
  3. melancholia je úžasný film a to dive idem sťahovať :D

    ReplyDelete
  4. ten prvý by som si pozrela,inak ostatne som nevidela ešte...prosím ťa kde sťahuješ filmy?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak třeba dive normálně na uložtu, jinak na piratebay.org nebo tak;)

      Delete
  5. aaa super post :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. nevidela som ani jeden z týchto, ale tá Nabezpečná metóda, vyzerá zaujímavo.
    Idem pozerať :)

    KateH.

    ReplyDelete
  7. neviděla jsem ani jeden, ale kdyby byl čas tak klidně všechny najednou :)

    ReplyDelete
  8. MELANCHOLIA!!!!!! ♥

    http://strangeandfine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Now I wanna see The Crying game! :)



    www.style-road.com

    ReplyDelete
  10. Niektorý z filmov si určite pozriem :D keď ma chyti nalada na pohodličko s čajom a filmom nikdy neviem čo si zapnúť. Takže , ďakujem (?) :)

    http://chancetchange.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Melancholia byla výborná,správně apokalyptická. Mám von Triera čím dál raději :)

    ReplyDelete
  12. I like your Blog *__*
    How about following?
    I hope so,
    xoxo

    ReplyDelete
  13. Super článek. Skvělé filmové tipy, určitě zkouknu;)

    ReplyDelete
  14. to je pravda ale ten pocit, když máme ve skříni nové věci a hned druhý den si je musíme hned vzít na sebe je krásnej :)) jinak tu Melancholia bych si hrozně chtěla pustit a A Dangerous Method vypadá taky parádně, díky za inspiraci :)

    ReplyDelete
  15. The Ides of March jsem viděla. :) Já mám asi nejradši Osudový dotek.

    ReplyDelete
  16. Dive je super, taky jsem to stahovala jenom kvůli Cookovi :D
    A Ryana Goslinga hrozně můžu, tak dík za typ na The Ideas of March:)

    ReplyDelete
  17. Děkuji za tipy, na Dangerous Method určitě mrknu a The Ides of March vypadá taky zajímavě :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bezva tipy, rozhodně se inspiruju.;-) Například Melancholií, protože tam hraje Alexander Skarsgård z True Blood a pak The Ides of March, protože tam hraje... no, víme.:-D Na oplátku ti můžu doporučit Černobílý svět, který byl letos oceněn Oscarem a film Czech Made Man. Sama moc nemám ráda nové české filmy, ale tehle je super!:-) Typicky "divný film" mě napadá Fontána, je z roku 2006. Tak snad u mě taky najdeš nějakou inspiraci.;-)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))