Friday, February 24, 2012

Infinity

Nějak jsem onemocněla (způsobem mě neznámým), takže včerejšek a dnešek jsem strávila v posteli (pořád trávím). 
Nejhorší na tom je, že se kvůli tomu musím vzdát dnešní oslavy kamarádčin dvacetin......life sucks! (edit: nakonec jsem tam na 3 hodiny zašla:D přecejen je to jedna z nej kámošek a přecejen dvacetiny..to jen tak nějaká pseudoangína nemůže zastavit:)))

Všiml si někdo nového designu blogu? :) Jak se vám líbí?;))

A nadpis článku? Jeden z nejlepších songů od The xx!! A vůbec..všecko od nich je skvělý;))

Nejvoňavější IKEA svíčky:)) Ještě k nim patří "dortová", vonící po čokoládě - ta je asi nej:) ale ta už postrádá svou fotogeničnost :D 
Jelikož můj zlatý doublecrossring se mi rozbil, pořídila jsem si tenhle..a asi ho miluju ještě víc než tamten:D Ale stejně ho asi časem spravím;)
A tohle byla láska na první pohled :P:))

Užijte si svůj pátek lépe než v posteli s obvázaným krkem a odřeným nosem.)


14 comments:

  1. tak se nám brzo uzdrav!
    a design je hezký, jenom si musím zvyknout a prstýnky jsou supr!

    ReplyDelete
  2. Great items! So sorry that you doesn't write in English :-)


    xoxo
    TWO//MINDS
    www.onetwominds.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pij hodně čaje a spi a bude to pryč;). Nejlepší svíčka je ale jablková se skořicí;D

    ReplyDelete
  4. Hah, sme na tom rovnako :D Aj ja bohužiaľ trávim piatok v posteli :/ Inak ten doblecrossring je super :)kde si ho zohnala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. já nakonec na tu párty šla na 3 hoďky :D:D děkuju, je z eBay.com :)

      Delete
  5. A voní fakt jako dort? :) Nějaké voňavé svíčky docela potřebuju

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako hořká čokoláda nebo fakt jak čokodort:)) ♥

      Delete
  6. Unfortunately, I don't understand the text but I know that I really like the ring, it's beautiful :)

    ReplyDelete
  7. na svíčkách z Ikei jsem naprosto závislá, když jsem doma, voní mi tu po celý den!

    ReplyDelete
  8. eejha tie sviecky vypadaju zaujimavo s tymi vonami.:) a prstene su enonuno

    ReplyDelete
  9. Oba jsou boží, obzlášť ten druhý! Taky miluju The XX! :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))