Wednesday, February 22, 2012

February mix

...aneb random :)
Už jen dva dny školy a pak jarní prázdiny! Třikrát hurá! :)
Už mám jen pár dní na dorozhodování se ohledně ! Aaaa, takové dospělé starosti :D
Už jen 2 měsíce a bude mi naposledy -náct...achjo
Už jen 5 dní a jdu ke kadeřnici! :D A nevím jak se mám nechat ostříhat..jako délku chci ponechat, ale spíš jde o předek..patka?? Dorůst?? Poraďte:))

Už vás je 255 a já jsem v sedmém nebi! Děkuju :)))*


Momentálně moje nejoblíbenější písnička..<3 Lana Del Rey - Born To Die
Nový náhrdelník:) Rozumíme si spolu <3
Banánový koktejl s rozpuštěnou čokoládou! Ta nejdokonalejší pochoutka ke sledování Skins! :D
Detail plakátu..
Zasněžený Náchod minulou středu..už aby to všechno roztálo a nastoupila zelená travička;)
Knackebrot s tvarohem, goudou a ředkvičkama! Yumm!!


A za poslední 3 fotky vděčím mé nejbaculatější milence !KLIK!
Děkuju:*


Mějte se krásně a hlavně se hrozně moc smějte!!:)

24 comments:

  1. daj si ich tak podstrihnúť:Pa dorásť:)tebe to pristane:)...

    ReplyDelete
  2. krásne :) http://sweet-lady-romana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. oh my dear best everything! YKYLM and IKILY of course!!!!

    ReplyDelete
  4. skvelé fotky a ten náhrdelník je super :)

    ReplyDelete
  5. skvělé fotky, nech se nějak radikálněji ostříhat třeba setříhat a patku, kdyžtak to doroste :)

    ReplyDelete
  6. Nádherné fotky :)) Ten kotejl a reďkovky by som si teraz hrozne dala. Mňam, mňam :D

    ReplyDelete
  7. aaaa..ve tvé kůži bych být nechtěla, myslím tím výběr VŠ (uf..ještě, že já mám na to 2 a půl roku)
    - vlásky bych nechala dorůst :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, to buď ráda:)) já už to snad nějak vyřešila, ale stejně se bojim, že se nikam nedostanu :D

      Delete
  8. Patka je nej ;) ja jdu ke kadeřnici v pátek, to jsem zvědavá, s čím příjdu domů, protože CHCI změnu!

    ReplyDelete
  9. pěkné fotky:) líbí se mi ten náhrdelník a hodinky:)

    ReplyDelete
  10. Love love love the picture of you!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  11. Tá koktejlová chuťovka vyzerá mňamkovky! A ty - wow, krásna fotka, sekne Ti to aj hodinky perfect:)

    ReplyDelete
  12. Love banana milkshake! And I love Skins too, aha.

    ReplyDelete
  13. Krásné fotky:)) O seriálu Skins jsem slyšela a strašně mě zaujal, ale nepodařilo mi se ho najít někde online..

    ReplyDelete
  14. Ty hodiny jsou přenádherné :)) takové přesně sháním :)

    ReplyDelete
  15. Skins! Seriál, který vyvolává totální posedlost:) skvělé fotky.

    ReplyDelete
  16. unique ring! just followed by bloglovin~

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))