Monday, February 13, 2012

► new in post ◄


Ahojte:)..dneska jsem byla s mojí nejdražší v sekáči a ukořistila jsem 4 svetry (juch!), legíny, 2 trika a palčáky .) Jsem pretty excited, protože to všechno stálo asi 3 stovky..nejmenší cena 8kč, nejvyšší asi 70, no chápete to? :D ráj! .)

Níže můžete obdivovat (a závidet) většinu mých úlovků :D /tuhle větu berte s nadhledem, prosím :P/

Kratší svetr skvěle pasující k pasovým šortkám , rozhodně ho nevidíte naposled :) Děkuji žes mi ho našla, drahá :)) 
Oranžovej cardigan...musím na jaro trochu obarvit šatník :)
Tenhle svetr je úplně božsky pohodlnej a stál 18 korun :D No nechte to tam:P Navíc jak prohlásila moje Pepi, mám málo šedejch svetrů :D:*
Tenhle je podle mého úúúúžasnej :) :D Ta barva je prostě skvělá:)
A všechny pěkně pohromadě :))

Tyhle legíny jsem si původně koupila jen na doma, ale když jsem si je doma zkusila, tak jsem zjistila, že jsou úžasný! :D:D (a navíc mě děsně baví fotit na režim supermakro a tyhle jsou úplně supermakrofotogenický :D)
Tak trochu fialovej netopýr... :D ale líbí se mi :)
Z nich mám ohromnou radost..sháněla jsem podobné celou zimu;)

A co je váš poslední sekáčový úlovek? :))

44 comments:

  1. wooow jsem z toho úplně paf! to fialový triko ti dokonale padne, já to věděla =D že si ho ani nemusíš zkoušet ;)
    měla jsi ho ukázat ještě zezadu! ;)
    a v tom TMAVĚ ŠEDÝM svetru tě naprosto zbožňuju, je úplně dokonalej!
    a šedých svetrů není nikdy dost - naopak, je jich vždycky málo =D (teď jsem si uvědomila, že jsem ho našla v dětským, ha! =D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no padne jako ulitý:P a zezadu mi ty fotky nějak nešly hezky :D
      a ten černošedej svetr jsem si fakt zamilovala:)) jo a moment, jako JÁ mám něco z děstkýho?:D nebo ten tvůj šedej?:P

      Delete
    2. ne, drahá TEN TVŮJ šedej je z dětskýho!

      Delete
  2. tie svetre su skvele!
    a vyzeras super:)

    ReplyDelete
  3. úplne skvelé veci si si nakúpila všetky sa mi páčia ...teda dievča máš fajn vkus

    ReplyDelete
  4. Ja sa popravde už dlhšie chystám do sekáča, nikdy som v žiadnom nenakupovala, ale akosi som sa k tomu ešte stále nedostala, myslím že je dosť ťažké nájsť nejaký fakt dobrý .. ale tak možno tu v Berlíne to bude trochu ľahšie, kto vie? :) Každopádne, ukorystila si si super kúsky! *___*

    www.petushs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Proboha kde najdu tak hezké věci za tak nádherné ceny? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no v našem maloměstě přeci :D to je jedna z jeho mála výhod..akorát že tenhle sekáč se pořádá jenom jednou do měsíce a někdy i míň;) ale vždycky si odtamtud nesu plné tašky :D

      Delete
  6. Jo jo je na tom projektoru. Je to z vyhlšování té soutěže ;) Jenom škoda že jsem tam nebyla..To mě docela mrzí..
    A tak já ji tam k tomu dodám..:)

    ReplyDelete
  7. ten poslední svetr je úžasný!:) ta barva:O

    ReplyDelete
  8. Thank you very much for the lovely comment and for following me! Now following you!! :)

    Lovely blog - great pictures! :) You are gorgeous!

    xoxoxox

    ReplyDelete
  9. Love the knits, they look super cozy!

    ReplyDelete
  10. That's cute I like all the knits, they're in lovely colours.

    ReplyDelete
  11. ty legíny ukaž na sobě, hned! vypadají strašně zajimavě! :)

    ReplyDelete
  12. ahoj pozyvam ta ku mne vybrat si topanky a skusit stastie.. :)

    http://www.diamonds-fashion.com/2012/02/valentinska-sutaz-vyhraj-topanky-podla.html

    ReplyDelete
  13. skvělý, skvělý nejlepší růžovej svetřík!!

    ReplyDelete
  14. mne sa na tebe najviac paci ten bordovy svetrik, ta farba ti vazne velmi pristane :)

    ReplyDelete
  15. love this pink jumper ! kiss x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Páni,nemůžu uvěřit tomu,co v těch sekáčích všichni nenajdete :D U nás v sekáči o vypadá spíš jako v popelnici :D

    ReplyDelete
  17. I like your blog! I'm following you now! :)

    kisses!


    http://paulacapel-rules.blogspot.com/
    http://paulacapel-rules.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. great sweaters!

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Tyno,
    doufám, že mě někdy vezmeš s sebou, protože Tvoje úlovky jsou okouzlující a já chci takýýýýýýýý! ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  20. wow, úžasné svetry, hlavně ten čtvrtý!

    ReplyDelete
  21. Thanks for your lovely comment. You bought really beautiful clothes. I love them. You have a great sense of fashion. I'm following you now :)
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. černej šedej svetr a rukavičky <3 to máš štígro:)

    ReplyDelete
  23. ÁÁch, ten tmavě růžový svetr e úplně božskej! Proč my nemžem u nás v těch děsných sekáčch mít taky takoéhle kousky?? Závist Tobě! P :)

    ReplyDelete
  24. Tak to je úžasný, proč není takovej sekáč u nás, nechápu :////

    ReplyDelete
  25. Jsi kránsá..:) + krásné svetry z jakého jsi města.?

    ReplyDelete
  26. ten ružový je fajný!
    Ja takéto svetre zbožňujem, hlavne v zime ako je teraz. Nie je nič lepšie.

    ReplyDelete
  27. krásné věci za super ceny. Já asi chodím do špatných sekáčů, protože většinou narazím akorát na kupu předražených hadrů :(

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. What a nice sweater collection-- I'm jealous!

    Jennifer xx

    ReplyDelete
  29. Já taky vždycky narazím na ošklivý věci, škoda, že neumím tak hledat, ty svetříky vypadají skvěle!

    ReplyDelete
  30. svetry jsou úúžasné!! celý blog je super, follow :))

    ReplyDelete
  31. Sekáče jsou prostě nejlepší! :) Koupila sis nádherné kousky, jak já ti je závidíím :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))