Sunday, January 22, 2012

Wanna more wanna more

Včera jsem s mojí nejdražší a jejím přítelem byla v Praze:) 
Začátek našeho nákupního šílenství proběhl v IKEA, kde jsem se trochu utrhla z řetězu a když maminka dneska viděla, kolik toho mám, tak mě zase po nějaké době nazvala šílencem :D. 
Druhá část shopaholické euforie proběhla v Chodově, kde stále řádí výprodeje..a to ve velkém! No bylo to úžasné :)) Níže můžete zpozorovat, co jsem si tam urvala pro sebe:) 

Ale začnu pochopitelně jídlem :D
 Ovoce vs. nejlepší čína , kterou jsem za celý život jedla(Olomoucká:))...ehm, těžký boj!
 1. Food sekce v M&S se prostě jejich oblečení nevyrovná :D Dneska jsem měla ten černý k snídani s kapkou mléka a je delikátní :)
2. Dvoje náušnice za cenu jedněch(49kč) v Lindexu..no nekupte to :)) 
1. sukýnka Pull&Bear mě naprosto uchvátila...
2. odteď budu nosit mobil jenom na krku!! ehm :D
3. chlupatá, příjemná, hřejivá, šedivá, za stovku..co dodat :D
4. a něco neonového do sbírky :D :) /na té fotce to má úplně jinou barvu než ve skutečnosti, že ano :D/
Triko v akci :P /teda v kabince/ :D

Dneska to bude nabitý den, čeština, čeština, čeština...a taky takový ten tradiční nedělní úklid :D
Co plánujete na dnešek vy?:)


22 comments:

  1. Tričko je super a ta sukně! ^^ Jinak si užij úklid. ;D Já se dneska budu asi válet doma. :D

    ReplyDelete
  2. Mnáááám :D Skvělý post, hezky si nakoupila :) Jojo, nedělní úklid.. to znám :D

    ReplyDelete
  3. to vypadá skvěle!!
    strašně se mi to na tobě líbí :)

    ReplyDelete
  4. mm, ovoce ovoce ovoce! ♥ Aj keď mám celkom chuť na nejakú čínsku kuchyňu, musím priznať! :D Ja sa plánujem nejak dať dokopy konečne, aj keď s týmito bolesťami to moc nejde .. upratať si tu trochu, myslím že všetci vieme, aký bordel v izbe vznikne, keď je človek chorý a neschopný :D A písať článok do školy. That's all, takže v podstate celkom chill :)

    ReplyDelete
  5. Činu miluju, to mi nedělej, takový chutě :D! Jinak závidím ty nákupy :)

    ReplyDelete
  6. Mňam ..to tvoje jedlo ...šom hladná ...

    ReplyDelete
  7. to jedlo vyzerá úžasne,úplne si mi spôsobila hlad teraz :D a ja budem asi celý deň ležať keďže som chorá .. a učiť sa :D

    ReplyDelete
  8. Uch, čaj má tak pěknou krabičku!
    Takové dírkaté tričko mám v modrém z HM a miluji ho moc:) Sluší ti.

    ReplyDelete
  9. ta sukně je úžasná! =) a bylo to super awesome! =);)

    ReplyDelete
  10. Miluju tohle Peanut butter! ♥

    ReplyDelete
  11. parádne vecičky!!to tričko a tá huňatá vec sú suprové:P...a minule som slintala v M&S snád uplne na všetko:D

    ReplyDelete
  12. mmm ovocný tanierik milujem :) a ešte pekne naservírovaný do tvaru nejakého ksichtíku alebo tak :) úplne mi to pripomenulo dávne časy takéto tanieriky mi vždy mamina robila :) výpredaje sú zrádna záležitosť... aj ja vždy idem a akosi sa utrhnem z reťaze :D aj u nás majú teraz v lindexe akciu dva za jedna hneď ju musím bežať využiť!

    ReplyDelete
  13. I love your shorts and necklace! And omg the picture of peanut butter and teas is so me! I love peanut butter and green tea with jasmin!

    www.style-road.com

    ReplyDelete
  14. tričko je krásné :)

    http://monikahoffova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wuáá aké mňamky ! A suknička je superska !!!

    ReplyDelete
  16. IKEA sa neskloňuje. ja len tak :D čiže si bola v IKEA :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))