Monday, January 30, 2012

Those days are full of fan and food :D I love "F" letter by the way...

 Upside down apple cake:) Výborný koláč! /musím se pochválit:P/
 2 nové prstýnky do sbírky:)
 Sice je kosa jak blázen, ale aspoň že to sluníčko svítí.)
 Tenhle džusík je skvělý jedna ku jedné s vodou;))

A jeden abnormálně nekvalitní snímek mého čtvrtečního "kino" outfitu :D Byli jsme na Rumovém deníku a můj dojem je dost rozpačitý...na čsfd jsem tomu dala dvě hvězdičky, a to jenom kvůli Johnnymu, jinak bych dala jednu :P :D **
(ta šálka je úžasně teplá a ta sukně ještě víc :))

A jeden krásný song na závěř:)



Zítra jdu na Nebezpečnou metodu a strašně se těším, doufám že to předčí má očekávání .) Viděl jste to někdo??

Taky máte teď ve škole takovou pohodu?;))

33 comments:

  1. šál aj tak vyzerá :)
    koláč vyzerá chutne :)

    ReplyDelete
  2. ten koláč vyzerá úžasne,mňam :)

    ReplyDelete
  3. To mi snáď robíš naschval zrovna keď mám takú chuť na niečo tak dobre ...a svieže

    ReplyDelete
  4. ten koláč musí být výborný! a šála se mi hrozně líbí :)

    ReplyDelete
  5. na ten koláčik mi pošli recéééépt!!!moc rada by som si spravila niečo podobné:P

    ReplyDelete
  6. mmm, takisto žijem len jedením posledné dni, haha! :D Tie prstene sú perfektné .. a tá fotka oka je dokonalá! ♥

    ReplyDelete
  7. já chci taky do kina, ale nemám vůbec žádný prachy, achjo! .(((

    ReplyDelete
  8. ten koláč! Nechceš mi poslat poštou? :D:D
    a sukně skvělá :) Rumový deník jsem neviděla a jak tak čtu ohlasy, asi se ani nechystám :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hele koláč už došel, takže poštou se nic nekoná:P:D a ten rum.deník fakt nestojí za ty prachy :D

      Delete
  9. Krásné prstýnky :) Odkud jsou?

    ReplyDelete
  10. já mám takovou pohodu, až mě to lehce děsí =D miluju tvoje oční linky zlato a ten první prstýnek je magnificentní;)=) a ta šála je prostě tvoje krevní skupina a RUMOVÝ DENÍK je fajn, když ho bereš s nadhledem;)=) =D =* ykylm!

    ReplyDelete
  11. oh i like your rings!! and thanks for your sweet comment! :)

    hapatime.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kéž bych uměla péct :D. Ten koláč vypadá skvěle, jsi šikula!

    A krásné zelené očko <3

    ReplyDelete
  13. ty prstýnky vypadaj skvěle!! ;)

    ReplyDelete
  14. boží
    nejdřív jsem si myslela že je to pizza
    :)

    Hel.Photo

    ReplyDelete
  15. co to je za lak na nehty? ten musím mít!!

    ReplyDelete
  16. I dunno if I told you before, but I love to read what you write in Czech :) I can understand a lot of it, but it sounds so cute comparing to Polish :D Apple pie looks amazing! And gorgeous eyeliner.


    www.style-road.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D you are so sweet dear:)) thanks;)

      Delete
  17. Ten květinkový prstýnek se mi moc líbí..:))

    ReplyDelete
  18. krásný fotky a ten prstýnek! ♥

    ReplyDelete
  19. ten kvetinkový prsteň je veľmi pekný :) a koláč vyzerá naozaj skvelo :)

    ReplyDelete
  20. Beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. mnam, mam z tebe hlad :D jsi krasna, krasny outfit a vubec vsechno !!

    ReplyDelete
  22. Ježiš ten koláč vypadá dokonale!!!!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))