Thursday, January 19, 2012

Quick & short

Dneska to bude jen takové "quick & short" jak nadpis napovídá:) Jsem totiž teďka v jednom kole..:)

  • V úterý jsem byla v kině na The Girl with the Dragon Tattoo /Muži, kteří nenávidí ženy/ a pro ty, co mají rádi spíš akčnější a detektivní filmy s pár úchyly, několika sexuálními scénami, celkem dost dobře vypadajícím Danielem Craigem, který v nich figuruje a jednou geniální holkou, tak vřele doporučuji :D :) Líbilo se mi to;)
  • Včera jsem byla v Praze /juch!/ na dni otevřených dveří na FHS UK :D:) Bylo to tam skvělý! Snad se tam dostanu:)) Taky jsem rychle vlítla do Lushe pro vzoreček válečníka a šampon Rehab, dneska ho vyzkouším, tak jsem zvědavá:) Ještě mi milé slečny daly vzoreček kondicionéru Retread, tak na ten jsem taky pochopitelně zvědavá :D Máte zkušenosti? :)
  • No a zítra jedu na další DOD a to do Olomouce na FF na UPOL:)) Odpoledne jsem domluvená na kafčo s bratránkem, který tam studuje, tak se převelice těším! :)
Cesta do Prahy vlakem :))
Chococino (čokočíno :D:D) !! /čokoláda+presso/ nejlepší :))
Zase nový prsten :D :P eBay ;)

Dneska nám celý den sněžilo a moc z toho nadšená nejsem..akorát přijdu domů vždycky celá mokrá :D:D

Jo a tohle vzkazuju tomu počasí:
:D

18 comments:

  1. To, ako slováci a češi prekladajú názvy filmov ma vždy zabíjali :DDD

    ReplyDelete
  2. Ja som videla len pôvodnú verziu toho filmu a bol parádny..nechápem prečo ho američania takto okopírovali :P ani nevem či ho chcem vidieť.... :P
    ..a inak pekný prsteň :-)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mnam čokočíno!
    ty jo jeden den do Prahy pak do Olomouce , to máš docela výlet :D

    ReplyDelete
  4. To by som moc chcela vidieť ale nechápem prečo tomu dali tak debilný názov v slovenčine i češtine ...tá slečna čo v tom hrá teda tá je fakt dobrá a ten image čo má vo filme neskutočne dobrý

    ReplyDelete
  5. Petush: ano, to máš pravdu :D:D:D
    Čajová: já jsem ji právě neviděla..;) ale chtěla bych to porovnat..
    Petul: tojo, v sobotu jedu zas do Prahy :D:D
    Lubka: ona je už takhle přeložená i knížka no..nevim proč to takhle je;) a ta slečna je fakt boží;)

    ReplyDelete
  6. *zrovna jsem přišla na to, že ten název "muži kteří nenávidí ženy" je správně přeložený...z toho švédského originálu;) to američani to přeložili trapně;)

    ReplyDelete
  7. Na ten film musím zajít! :) A ten prsten je božský :)

    ReplyDelete
  8. great nail colour! I like coffee photo!

    http://acupofmary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kafe ♥ Ten prsten vypadá dokonale! :)

    ReplyDelete
  10. hezký fotky a krásnej lak:)
    hele když jsi objednávala něco z e-bay, tak platila jsi nějaký ty poplatky za převod na účet do zahraničí? chtěla jsem si tam totiž objednat kabelku ale zjistila jsem že poplatek za převod by byly nějaký 3 stovky:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hele já to platim přes účet ale přes paypal;) jakože mě paypal automaticky zařídí převod z účtu..a stojí to tak kolem 5 kč, strhává se to s poplatky koncem měsíce...3 stovky to je dost, to nechápu:/

      Delete
  11. Thank you dear! You are the sweetest! I love the sky picture!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  12. Loveee that ring! So pretty!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))