Sunday, January 15, 2012

I don't need men.



No, páteční večer se nesl v duchu hospoda-víno-víno...-švestkovej berentzen-klub-víno-....-jsem doma a spim :D


Včera jsem jenom odpočívala a navečer jsem si šla s kámoškou zahrát badminton:) To bylo super!!:) A večer jsem si pustila All Good Things, kde můj milý Ryan/Gosling/ hraje naprostýho blázna a zabije i pár lidi :D A je to podle skutečný události...;)


A dnešek bych charakterizovala asi tak nějak... vysát-vyžehlit-opsat sešity-učit se psychologii-udělat k obědu žraloka-brutálně uklidit pokoj ... hmm :D Snad se mi to všecko povede :P Jo ještě jsem se chtěla podívat na Postřižiny :) /někde mezi žralokem a psychologií :D/

První pořádný sníh ;)
 Bábovička a pořádný silný černý černý kafe :D včerejší snídaně :P
Supr lak tohleto;)
 Takhle vypadám když jdu v 8 večer ven ...
 ....takle po pár dvojkách vína :D
A takhle když se ve 2 vracim domů :D:D:D
A tady pár bonusovejch opileckejch fotek, který ani nevim že jsem fotila :P :D

Co váš víkend? :)


17 comments:

  1. hezké fotky:) ta druhá je krásná:)

    ReplyDelete
  2. teď jsem si vzpoměla jak jsme šly s kamarádkou domů ve tři an silvestra :D
    u nás zase bez sněhu , snad se dostaneš od žraloka až k Postřižinám

    ReplyDelete
  3. tak, môj víkend, ako som už písala na blog, party v piatok a potom už len chill chill chill ..

    ReplyDelete
  4. mnam!! bábovka ty krásná "alkoholičko":D
    prejuj dobrou chut ke žralokovi..,)

    ReplyDelete
  5. krásný článek =) ty vypadáš vždycky nejlíp, i když se vracíš =);)
    a kafe ve skle? to jsou mi inovace =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji :)* a kafe ve skle to zažiješ, až se konečně dostavíš na návštěvu :P :D

      Delete
  6. pekné fotky! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/ (navštív prosím ^^ )

    ReplyDelete
  7. Ten film vypadá dobře :D Jak dopadla psychologie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo byl fakt supr :D a psychologii jsem nakonec nepsala :P

      Delete
  8. I love the pictures of the sun rising, the frosty snow, and the food :D There's no snow where I live :( It seems so dreamlike. Thank you for sharing these beautiful pictures! <3

    ReplyDelete
  9. Your shoes from the last picture are great! Love the pictures, especially the one of coffee and cake. Yum!


    www.style-road.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))