Sunday, January 8, 2012

As time went by...

Nedávno jsem projížděla mamčiny fotky v peněžence, tak mě napadl takovýhle článek:))

 Bylo mi asi 5, ráda jsem nosila čelenky a byla jsem zamilovaná :P
 To jsem byla asi ve druhé třídě a v módě byly vestičky :D
 Okolo 9-10 let jsem přišla na chuť melírům :D fuj!
 Ano, ve 12ti byl na řadě lesk na rty:P:D vždy a všude! :D
Okolo 14ti jsem byla ujetá na žehlení vlasů a opět jsem byla zamilovaná :P

Tady dnes raději skončíme :D :) 




Užijte si zbytek víkendu, já jdu dodělat seminárku :-! :D


A jestli máte trochu času, omrkněte moji skvělou nejlepší kamarádku Josefínku, pokud ji ještě neznáte :) <3

20 comments:

  1. Wau to je něco, jak ten čas letí! :) A za tu dobu jsi zkrásněla. :)

    ReplyDelete
  2. a v obličeji jsi pořád stejná , jakože bych tě poznala :)
    ale jsi nádherná a ve 14 uplně :)

    ReplyDelete
  3. ale pehy si mala zlatéé!!!:)...fešanda si bola:P

    ReplyDelete
  4. tu poslední fotku ti závidím! já na průlazkách vypadám vždycky děsně :D

    http://fashionardour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Na tej poslednej fotke vidno, že si bola zamilovaná :) Anyways, je zaujímavé pozerať si takýto vývoj na fotkách iných ľudí :)

    ReplyDelete
  6. haha, to je vtipnej post :D Kdybych udělala na blogu podobnej, asi bych způsobila všem virtuální záchvat smíchu :D Jó, melíry jely!

    a moc děkuju!

    ReplyDelete
  7. jé---safra..melo to pokračovat:D v mládí uplne prvni fotka-takovej rozkošnej upírek_:D

    ReplyDelete
  8. jee,zlatá :) ja som melír nikdy nemala,bola som out :D

    ReplyDelete
  9. ty jsi pořád zamilovaná! :) jééé, to je hezké!:) a líbí se mi námět na článek!

    ReplyDelete
  10. A jak to s tebou vypadá dnes?

    ReplyDelete
  11. Kristina: dnes? zamilovaná nejsem a provází mě starosti týkající se maturity a přijímaček na vejšku..;)

    děkuji všem! :)

    ReplyDelete
  12. jako malá jsi byla roztomilá,ale vyrostla jsi do krásy :)

    ReplyDelete
  13. Ohhh! This is so lovely! It makes me wanna do the same on my blog ;)

    ReplyDelete
  14. This post is so cute! This is a great idea for a post :) Your eyes are lovely by the way!

    Jennifer

    ReplyDelete
  15. podľa mňa si sa dosť menila! :) si veľmi milá na tej prvej fotke :)

    ReplyDelete
  16. Na mém blogu právě probíhá výprodej šperků za 50 Kč. Koukni na to, prosím! :)
    http://maladominika.blogspot.com/2012/01/na-prodej-for-sale.html

    ReplyDelete
  17. Wow what a nice photos of you! You was so sweet when you was young!:)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))