Monday, December 5, 2011

Monday.

Čáu, mám zase chřipku/haha, týden jsem to bez ní vydržela/, tak jsem dneska doma, ale zítra už musím do školy, protože mám velkou absenci...to by bylo tak vše ke stěžování:D Jinak se mám moc dobře:)/teda až na to počasí...déšť v prosinci..to fakt nepotřebuju:D/ Co vy, jak se vám daří, už máte dárky? Já ani jeden..ehm:P

Teda vlastně jsem už dva dárky pořídila, ale ty už s mamkou používáme:D Říkala jsem si, ó bože, co všichni na tom Lushi máte? Teď to vím :D Vsadila jsem na jistotu a dneska mi dorazil balíček s Mask of Magnaminty a pleťovou vodou Breath of Fresh Air = boží věci!!!

A strašně bych vám chtěla poděkovat za neustále narůstající počet čtenářů, jsem v sedmém nebi:)*

Krásný to výhled...

Máslový croissant s máslem..moje malá úchylka :D:D
<3

Tak to je dneska všechno, mějte se krásně:)

15 comments:

  1. Pěkné fotky..:) Probíhá u mne Giveaway.:)

    ReplyDelete
  2. Mňa osobne Lush nikdy nejak nezaujal .. ;DD ale vždy keď som odtiaľ niečo dostala ako darček, musela som to proste využiť ;D

    A ani nehovor, dnes tu v Berlíne nie len že pršalo (pre istotu LEN keď som bola na ceste do školy), ale takisto do nás poriadne postrieľali krúpy, ktoré sa topili hneď ako narazili :DD - cestou zo školy ;DD Inak celý deň krásny :D

    ReplyDelete
  3. já chci taky něco z Lushe!!
    a ta první animace je supr a ať je ti brzo líp :)

    ReplyDelete
  4. mňam maslový croissant ♥ a tie lush výrobky vyzeraju super, chcela by som skusiť nejakú pleťovu vodu od lush, zatial mám len veci do vane a pár masážitiek :DD

    ReplyDelete
  5. skvelá animka a ten maslový croissant vyzerá super :) ja nemám kúpený ani jeden darček ešte a ani ich moc nenakúpim vzhľadom na moju finančnú situáciu :D

    ReplyDelete
  6. paradise zbožňuju a mask of magnaminty používám už pár let a asi dlouho nepřestanu

    ReplyDelete
  7. ty jsi taková moje chřipkulínka viď =) =* bisou bisou

    ReplyDelete
  8. Zrovna mi přišel balík plný těchto zelených pufáků nebo jak to nazvat :D
    Ani jsem nevěřila, že taky mohu svého potkana nějak obdarovat :D Ale toho bordelu se asi už nezbavím :)

    ReplyDelete
  9. song je skvelý!!:P...a ja takto oblubujem chleba s maslom a solou:D

    ReplyDelete
  10. aano, mask of magnaminty je nezbytná!
    zvu tě k sobě na mou první giveaway :))

    ReplyDelete
  11. I like the picture of your roll with cold butter ;) Thank you for your last comment my dear! You are sooo super sweet!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  12. i love the coldplay video so much thanks for sharing!

    http://hippiegonemad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. áááááá tu mask of magnaminty mam aj ja a som z nej uplne hotová! :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))