Tuesday, December 20, 2011

December's Busyness


Tak co, milí drazí? Napečeno? Zabaleno? Nazdobeno? Nasněženo?
Já pouze napečeno..of course:D Ale dárky mám, už jenom zabalit..:))

Ve škole nás ždímou do posledních sil, dneska byla pololetka z matiky/no nic moc/ a zítra písemka z fyziky..fakt super..

Potřebovala jsem holt zrcadlovou fotku na záchodě:D *nová čapka:)
Vanilkové rohlíčky, kokosky, linecké a vinné cukroví...klasika:)
Kokosové dortíčky jsou asi moje nejoblíbenější:)
Strašidelný pohled z balkónu :D
The xx - Crystalised <3

Tak to je pro dnešek všechno a hurá na fyziku...neboli NEJHORŠÍ PŘEDMĚT NA SVĚTĚ!

15 comments:

  1. dala bych si něco s kokosem , taky jsem před chvílí dopekla
    já mám napečeno , zabaleno
    no tak za dva dny jsem stihla nasbírat 4 a 2 z chemie a 3 z matiky :D

    ReplyDelete
  2. včera jsem zabalila půlku dárků a tak mě psychicky vyčerpalo, že jsem si musela dneska dát oddech. achjo, asi to nikdy nedokončím..

    ReplyDelete
  3. Upratané, vyzdobené..cítam sa tu úplne inak :-) zboznujem toto obdobie..este zabalit darčeky.

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    ReplyDelete
  4. Good luck s fyzikou, já se dnes taky trápila s posledníma testama:)

    +giveaway:)

    ReplyDelete
  5. ja mám len napečené aj to ešte nie úplne :D

    ReplyDelete
  6. Mňam mňam zase jedlo ...čiapka super aj farba sa mi páči oživila ťa ...držím palce pri písomke

    ReplyDelete
  7. I like reading your comments in Czech below the pictures. I think if we ever met, we would understand each other ;) Me speaking Polish, you Czech. Could be funny actually lol


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  8. napečené,nabalené,len ešte stromček nemám:P...ale ved to bude:Pzlatá čiapka:P:)

    ReplyDelete
  9. zůčastni se mé giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
  10. that food looks so good! nice blog :)

    ReplyDelete
  11. čepka ti sluší a moc se mi líbí její barva :)
    a ta poslední fotka je skvělá!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))