Sunday, December 11, 2011

Christmas wishlist

 Co bych chtěla od Ježíška? (kromě zdraví pro celou rodinu a kamarády)
Nude rtěnku od Kate, termo hrnek abych se měla čím zahřívat ve škole, hodinky poslední dobou shledávám nutnými /neustálá potřeba hlídat čas..hlavně při vyučování/,  džínů mám prostě nedostatek, sluchátka mi všechna dosloužila/dosluhují a nějaké barevné prostě potřebuju:D, mobil/a tohleto HTCčko má sakra dobrý ohlasy!/, protože můj staroušek už nezvládá, nestíhá a hlavně chvílema nefunguje:D;) a kotníkové oxfordky? už se těším na jaro :)


A co by udělalo radost vám?:)
Hezký zbytek třetí adventní neděle:))

16 comments:

  1. this is a great wish list!! esp lipstick and watch are awesome! :)

    xx, Sabinna and David

    ReplyDelete
  2. topanocky by som tiez brala, a inak skvele veci :)

    na mojom blogu prebieha originalna giveaway :)

    ReplyDelete
  3. I love Christmas wish lists! I hope you can check out my blog too, it's a personal style and fashion blog from England. I'm also running a contest at the moment too! :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    ReplyDelete
  4. rtěnka je moje favoritka , a hodinky bych taky strašně chtěla :)

    ReplyDelete
  5. Nude lipstick from mac its the best !

    ReplyDelete
  6. pěkný wishlist :) krásný blog,sleduju :))*

    ReplyDelete
  7. ty kotníkové oxfordky si chci pořídit na narozeniny a sluchátka by se mi taky hodily;) ..follow!:)

    ReplyDelete
  8. džíny a podobný boty už mám na vánoce taky koupeny schovaný:) mobil mám měsíc nový:) a nude rtěnku taky dostanu:) takže se mi všechno moc líbí!

    ReplyDelete
  9. krásný wishlist ! ty zlaté hodinky chce snad každý !! :))

    ReplyDelete
  10. Skvělý wishlist :) Jinak tu nude rtěnku od Kate jsem chtěla taky a už ji mám! Je skvělá, mám odstín 03 a myslím, že je perfektní :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))