Monday, November 21, 2011

21/11/11

Zdravíčko:)
Sice bylo od čtvrtka volno, ale čtvrtek+pátek jsme předělávali a malovali můj pokoj/takže všude bordel, barva, fujfujfuj/ a v sobotu jsem měla maturitní ples!:) Kdyby vás zajímalo co jsem měla za šaty atp., tak můžu v příštím článku přidat pár fotek;)
Maturiťák byl super super super!!:)) 
Ale bohužel mě to nějak moc zmohlo a tak jsem nějaká nachlazená, bolí mě v krku a tak, no znáte to...nic se mi nechce a učit se už vůbec ne..a to zítra píšem pololetku z angličtiny..no..:D

Tak tady jen pár fotek:))

A chci vám velice poděkovat za 203 pravidelných čtenářů!! :) Ani nevíte, jakou mi to dělá radost:)))

 To jsem si dopřála po tom malování:P Je to 1955 z mekáče:D:D safra:D:D
 Černý olivy jsou nejlepší s ředkvičkama!:)
  Nové Elle mě zatím celkem zaujalo, asi si zalezu do postele a dočtu ho celé:)
Tetovačkyyyy <3
 
Tohle je můj diář na příští rok:) Už se těším až ho začnu používat!.)


Mějte se krásně a neochorejte!/neochořte??:D/

26 comments:

  1. ty moc pěkně fotíš :) máš pěkný fotky

    ReplyDelete
  2. chci moc ty tetovačky!!
    a vidět fotky z meturiťáku

    ReplyDelete
  3. ten diář vypadá perfektně..odkud je??

    ReplyDelete
  4. Simona: děkuju moc!!:)
    Petul: já vím, jsou super:PP :D a budu se snažit vybrat nějaké přijatelné:D
    Ina: koupila jsem ho v Hradci v Atriu - knihy Dobrovský;)
    Alica: to jsem ráda:P

    ReplyDelete
  5. Jé,chci fotky! :)) Gratuluju k followerům,a krásný fotky..:))

    ReplyDelete
  6. chcem ísť do McDonaldu!!hneĎ teraz!!!
    áách chúťky :D
    teším sa na fotky z maturitného :)

    ReplyDelete
  7. mňam černý olivy!!! a ten diář, no závist nesmírná =D =* ykylm =);)

    ReplyDelete
  8. ten diář je perfektní a určitě fotky z maturitaku přidej :)

    ReplyDelete
  9. aspoň titulka je super v tom ELLE :)
    a diár si musím aj aj zaobstarať, lebo nejako všetko zabúdam...hups :)

    KateH.

    ReplyDelete
  10. Jů super fotky, děláš mi chutě! :D

    ReplyDelete
  11. Michelle Imperfect: v průběhu týdne je dodám:) a děkuju!.)
    Pastelka: :D:D já taky:P
    Josefina: jsou úplně nejlepšejší.) :D ykylm:*
    Martina: to jsem ráda, že se líbí:) jojo, přidám časem;)
    Katarína: ano, ta je skvělá:) já si loni diář pořídila až v lednu a sice byl levnější, ale měla jsem ve všem pak zmatek:D
    misusdvor: děkuju:)) to jsem ráda:P
    IVY: :))

    ReplyDelete
  12. Ten diář jsem si chtěla koupit...:)) A nedělej mi chutě mekáčem! :D

    ReplyDelete
  13. emma je na tej obalke brutalna!

    ReplyDelete
  14. yay for temporary tatoos. best invention EVER according to me and so much fun (especially the really ugly versions).

    xx // themerrimari.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. tak ten 1955 nevypadá jak v reklamě no:DDD
    a ta plesový fotky se mega těším juu:)

    ReplyDelete
  16. odkud mas to tetovani s perickem prosim? :) moc pekny!

    ReplyDelete
  17. Mielle: :) nojoo, bylo to dobrý:D
    cardi: viď!
    mari b.: agree!!:)
    Káťa: to nevypadá nic z jejich nabídky!:D ale chuťově byl moc dobrej;)
    Týtý: z týhle stránky:) a jmenuje se to inkwear :) http://inlovewithfashion.com/

    ReplyDelete
  18. ahoj :) na šaty bych byla rozhodně zvědavá! a elle vypadá zajímavě )asi si to myslím kvůli E. Watson... .) a jakou barvu teď má tvůj pokoj? díky

    ReplyDelete
  19. Týtý: není zač:)
    Lola Vee Vintage: thanks!!:)*
    slešnael: jo, zrovna vybírám fotky, které by byly vhodné, tak to snad zítra nějak přidám:) a vymalovala jsem ho klasicky na bílo..předtím jsem ho měla červeno-béžový, ale bílá je prostě nej, strašně mi to tady opticky zvětšila:) ;)

    ReplyDelete
  20. ten diář je skvělý!
    a hrozně mám teď chuť na to z toho mekáče, i když takové jídla normálně vůbec nejím, protože mi je z nich blbě :D ale tohle vypadá úplně dobře :D

    ReplyDelete
  21. ty tetovačky jsou super.a ten diář taky.kde jsi ho koupila?:)

    ReplyDelete
  22. jééžiš, aké fajné veci tu máš. Tie olivy, no mňam

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))