Monday, November 7, 2011

☼ ♫ S U N d a y __ a f t e r n o o n ♪ ♀

☼ včera bylo nádherně, tak jsme šly na procházku:)
♫ ♪ ♫ ♪♫ ♪♫ ♪ pořád mi v hlavě zněla jedna písnička.../na konci článku/
♀ bez kluka být jakš takš jde, ale bez kamarádek by to prostě nešlo:))

Kdo by to řekl, že v listopadu kvetou tak nádherné květiny:)
Jsem ujetá na takhle focené fotky :D:D:D
"Já vim co! Sednu si na drn a budu si hrát na snídani v trávě..."
Úkol: najdi rohlík :D:D nápověda - na první fotce na něj ukazuju:P :D:D nápověda č.2 - je to jen část rohlíku :D
Ten odraz nebe v hladině rybníka je prostě nádherný..



<3

Teď jsem zrovna někde v Polsku:P /přednastavený článek, chápete:D:D/

19 comments:

  1. našla jsem ho :D
    jsi skvělá , a děsně ti to sluší!!

    ReplyDelete
  2. Súhlasím bez kamarátiek by to nešlo :)) MOc sa mi páči tvoj kabátik

    ReplyDelete
  3. u vás je tak teplo na kraťasy ...u nás dnes ráno bol riadny mráz a poobede to tiež nebolo víťazstvo

    ReplyDelete
  4. souhlas, bez kamaradek to nejde!!! :)

    ReplyDelete
  5. presne tak!!a tebe to moc sekne:P...tie fotky sú fotené na krásnom mieste:)

    ReplyDelete
  6. I love the landscape and the floral top you are wearing :)

    XOXO

    ReplyDelete
  7. Káťa: :)*
    Josefina: We know everything, darling:*
    dandy-doll: thank you very much-:))
    Bang and Buck: thak you! It means a lot for me.)
    the nyanzi report: thx:))

    ReplyDelete
  8. Love your autumn! Beautiful!
    Thank you soo much for your comments on my blog!:):*

    ReplyDelete
  9. Nice photo and really cool outfit, you look great, I love your shorts, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit, your boots also rock and you are really beautiful! Your have an awesome blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))