Friday, November 11, 2011

►r•a•n•d•o•m◄

Poslední dobou mám tendence kašlat/použila bych jiné slovo, ale nechci nikoho pobouřit/ na školu a užívat si života...představte si pod tím co chcete:D vlastně by mě celkem zajímalo, co si pod "užívat si života" představujete:P hm?:))

 Ice latte .)
 Kafe jedině černé a bez cukru:P
 Víno je základ :D
 Pizzy není nikdy dost:P
Lesk z h&mka vlevo a rtěnka ve fixu NYC vpravo;) Na fotce pod tím je kombinace obou;) A ta rtěnka vážně vydrží těch 16 hodin!! I dýl:))
 A tady moje nové laky:P
Barry M vydrží celou věčnost:)
Haha, na tuhle písničku máme maturitní nástup, takže mi docela dost už leze na nervy:D

Dneska se jede pařit! Trsat! Jančit! Discotéka! Jo! :D

Užijte si víkend!!

17 comments:

  1. pod pojmem užívat si života si představuju hodně věcí , hlavně nějaká ta party!!!
    máš skvělý laky a ať máš palec brzo v pohodě :)

    ReplyDelete
  2. mňáám, narobila si mi chúťky

    ReplyDelete
  3. samé dobroty ...iba chňte mi narobíš

    ReplyDelete
  4. mám chuť na pizzu :D a pěkný laky na nehty :))

    ReplyDelete
  5. Tak to sa mi páči! Pizze nie je nikdy dosť :)
    super blog! followujem!

    karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. užívať si život je pre mňa radosť,smiech,zábava všetko dokopy a oveľa viac:)

    ReplyDelete
  7. a proč už to pití jídlo a laky nejsou u mě týno:D!!! ňam!

    ReplyDelete
  8. děkuju
    mňam! a ten nyc mám právě na sobě:D

    ReplyDelete
  9. Ugh all these food photos look so delicious!!!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))