Wednesday, November 9, 2011

Poland

Tak jsem se včera vrátila z Polska a bylo to fakt fajn.
- pije se tam pivo brčkem.
- ženy tam nosí dle mého víc podpadky než u nás.
- Wroclav je skvělé město, sehnala jsem tam černé skinny jeans!:D
- všude jsou kostely.
- polští holubi mění na podzim barvu - to jsem bohužel nestihla vyfotit.
- mají příšerné silnice, byla jsem z té cesty celá uhrkaná..
- ve školách se tam nemusejí přezouvat - to chci taky!!
- polští teenageři milují Rytmuse :D:D omg

Tady je menší /větší/ fotodokumentace:)

Fotky jsou z procházky po Wroclavi, z botanické zahrady a ta zvířata jsou prostě z nějakého místa, které nedokážu nijak nazvat:D

Ten začátek je annoying, ale jinak je to skvělý song;)

A děkuju že to tady čtete, komentujete, sledujete a tak.. moc si toho vážím a přijde mi, že to neříkám dostatečně často:))*

20 comments:

  1. krásne fotky!!!:)ja som ešte v Polsku nebola,takže sa tam tiež určite chystám:P

    ReplyDelete
  2. my sa tiež nemusíme v škole prezúvať,cha cha :D

    ReplyDelete
  3. cierne skinny aj ja potrebujem!
    a Rytmus rulezzz! :DDD omfg

    ReplyDelete
  4. pivo s brckem je nejlepsi! Ale teda toho Rytmuse moc nechapu... :D

    ReplyDelete
  5. Taky jsme se na střední nepřezouvali a na základce jsme to šidili, abychom byli drsnější :D Pivo s brčkem je teda super, možná to nějak souvisí s těmi kostely.. jaká náboženskost, takový kult pití piva :D

    ReplyDelete
  6. pekny fotky :) a ten chlapek s tim megateleobjektivem je nejvic vtipnej :D

    ReplyDelete
  7. Ten rytmus mě fakt rozesmál:DD

    ReplyDelete
  8. waaw prekrasne fotky!! jesen je naozaj nadhernaaa

    ReplyDelete
  9. ježiš rytmus , ale fotky jsou krásné jako vždycky :)

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky, ta dýně je nejvíc !!!
    taky bych hned někam vyrazila

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Máš hezký kabátek, takovou barvu mám ráda. :)
    Aspoň ses koukla zas někam jinám. :)
    Chci ten foťák. :D (dělo) :D

    ReplyDelete
  12. hej o tom brčku jsem teda neslyšla :D jinak s tím rytmusem.. i někteří češi ho furt obdivují. -.- bohužel.

    ReplyDelete
  13. My se taky ve škole nepřezouváme :D a věř že občas je to pěkně naprd.. třeba v zimě, když se musíš pařit na hodině v kozačkách.. :D a mimochodem ten tvůj kabátek má nádhernou barvu! :-)

    ReplyDelete
  14. Kik:) tojo, tu Wroclav fakt doporučuju:) a děkuju.)
    Nina Lowe: tss :D
    Wendy Ká: tojo, taky jsem je sháněla už snad sto let :D:D:D
    misulina3: jono, nebylo to špatný:D já je taky nechápu no :D
    Kristýna: :D:D no vidíš, to mě nenapadlo :D:D
    JEDIKATS: děkuju:) jono, naživo byl ještě vtipnější:D:D
    Káťa: to jsem ráda:D:D
    Mischell double W: jů, děkuju:))) hrozně mě podzimní fotky baví.)
    Petul: viď:D a děkuju:*
    Markéta Trpišovská: taky mě právě zaujala:))
    Klára: Děkuju moc:)) a ten foťák je hustej no:D:D
    Evelin Jakobsová: tojono, zvláštní zvyk, zřejmě to leze rychleji do hlavy;) obdivují no..nechápu..
    Skodulka: hej! :D:D to není fér! ale v té zimě to chápu no:D žabky, gladiátorky apod. ale nepřezouvám..to ale bohužel není aktuální situace:/ a děkuju, miluju ho, ale už jsem ho musela uklidit, protože to nevypadá, že ho už letos využiju:(

    ReplyDelete
  15. wooow! what an amazing photo collection honey =*

    ReplyDelete
  16. Poslední věta mě rozesmála :D

    liveyoursweetdreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. gorgeous photos! i adore the colours =)

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/hayley.hour

    ReplyDelete
  18. Hezké fotky, muselo tam být krásně.

    ReplyDelete
  19. To je úžasný post a dokonalé fotky. :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))