Friday, November 25, 2011

My prom dress

A teď už jenom odmaturovat... :)
Nechtěla jsem tomu dělat samostatný článek, protože fotky se fakt nepovedly.. a když se ještě k tomu ořežou...no prostě takhle;) 

Skutečná barva šatů je někde mezi těmahle dvěma fotkama:D:D
 Sbíráme mince, co po nás lidi házeli při šerpování :D
Ošerpované, se šáňem..pohodička:)

Takže jak vidíte, měla jsem šaty poměrně dost jednoduché:) Účes můžete zhodnotit na předposlední fotce:D :)

Jaké šaty jste měly/chcete mít na maturiťák vy? :))

14 comments:

  1. Really very Fabulous Blog !
    Thanks for sharing.
    Prom Dresses

    ReplyDelete
  2. pekné a jednoduche ...ja som mala šaty zo z veľmi jemného materiálu ..neviem čo to bolo ..a boli slabunko modrej farby ...

    ReplyDelete
  3. awww you look so pretty. I love your hair =)

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/hayley.hour

    ReplyDelete
  4. takovéhle se mi líbí , přesně tenhle styl , moc ti to slušelo :)
    jojo ta slečna je moje nejlepší kamarádka :)

    ReplyDelete
  5. hezky jednoduche saty, skoda tech raminek

    ReplyDelete
  6. já chci mít šaty do antiky :) jestli s edo čtvrťáku prokošu :) sluší t to, jen škoda že se tlik slečen v krásných šatech hrbí.... :/ byli by ještě krásněší narovnané

    ReplyDelete
  7. jednoduché, ale pekné šaty! :)

    ReplyDelete
  8. ja som mala ešte jednoduchšie čierne krátke šaty z H&M za 25 eur :D

    len ten účes..neviem, príliš jednoduché a málo rozpustené na môj vkus :/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))