Tuesday, November 15, 2011

My favourite season? Let's guess...

Summer!!!

A omrkněte prosím můj nový prodejní blog - TADY zatím je tam toho málo, ale bude přibývat;))


Projížděla jsem letní fotky a nemůžu si pomoct.. je to prostě to nej nej nej roční období a já už se ho nemůžu dočkat:)) /no dobře, ještě si pěkně počkám, ale znáte to..kdo si počká, ten se dočká:D/


Na nic jiného ani teď nemám moc čas, protože jak jsem psala v minulém článku, předělávám pokoj /takže je teď neobytný/ a na 4 dny holt "bydlím" v obýváku;) 


čtvrtek+pátek - volno!! YES ! <3

22 comments:

  1. taky uz bych si dala leto, ta zima me pekne nebavi.. :(

    ReplyDelete
  2. tak to máš skvělý my jdem v pátek do školy , to se teda všichni děsně ironicky těšíme
    krásný fotky!!

    ReplyDelete
  3. i love your little top! and the photography is all so beautiful x

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/hayley.hour

    ReplyDelete
  4. Oh summer!!! I already miss it!


    www.style-road.com

    ReplyDelete
  5. léto je taky moje nejoblíbenější období :) miluju to teplo :)

    ReplyDelete
  6. Nice (:


    www.thefashionartisticpicture.com

    ReplyDelete
  7. mnam boruvky...tyhle fotky si sem nemela davat :D

    ReplyDelete
  8. Pěkné fotky. Já chci zpátky léto a hned! :D A chci grilovat, procházet se po louce, sluníčko, příroda, pohoda...ach jo. :)

    ReplyDelete
  9. Thanks for your comment!

    nice pictures!

    xx
    Meelena

    www.TheSerialShopper.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. I really love the photo of you in the field of flowers!!! You do not know how much I wish I lived in a place with that kind of greenery around! It seems so peaceful and dreamy!

    ReplyDelete
  11. Those pictures are making me sooo hungry! Love the one of the flower field :)

    xx S


    Le Fanciulle

    ReplyDelete
  12. jéééé:(! to me připomíná úžasný ťapkání v trávě, pikniky vejletky kamarády a prázdninyy

    ReplyDelete
  13. I like the picture in a yellow field. Beautiful!

    ReplyDelete
  14. Krásne fotky ! :)) Čo sa však týka tej fotky čučoriedkového nanuku - som sa zľakla, že to je zranený prst :D :D

    ReplyDelete
  15. milujem leto!!ale poviem ti,že aj toto ročné obdobie si užívam:P...aj ked ta hmla mi už leze na nerv:P

    ReplyDelete
  16. Aneta Roland: nojo, musíme se trochu namlsat, abychom si pak toho léta zase vážili:))
    Priscilla: mě taky.. ♥ ach..
    Ruby: děkuju! :D:D to by mě tedy nenapadlo:P
    Kik: já ne!! je mi neustále zima a pořád jsem nachlazená a tak:D už chci vánoce, silvestr a paj hned jaro!:)

    Thanks to everyone:*

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))