Sunday, November 6, 2011

Just another lonely Sunday.

Takovej hokus-pokus, co na to říkáte?:P

No znáte to:D ..The loverless nights they seem so long... atd atd :D:D ! ♥
...
Ale včerejší noc byla všechno a nic a nejlepší i nejdivnější a nejdrsnější..no znáte to :D:D

Ve zkratce:
Vodka s tonikem tvořila jakýsi základ dobré nálady :D
Můžu si na svůj seznam hříchů připsat kažení mládeže :D:D
Byl to metalovej koncert - není co dodat (já fakt nejsem metalista) :D:D bylo to dost hardcore a jedna kapela /Dymytry/ měla dokonce takový ty strašidelný masky :D:D bojim bojim :D:D
..ten počet ":D" není nutno komentovat, že :D prostě to bylo celkem šílené :D

A tady je hudba, kterou fakt můžu :P

Ale byla jsem tam se super lidma a holt zas nová hudební zkušenost, žejo :D Takže rozhodně nelituju:))

....

Zítra jedu do Polska na výměnný pobyt a vrátím se v úterý :D to bude zase dorozumívání :D:D 
Tak se tady mějte hezky;)

13 comments:

  1. to muselo být skvělý!! náhodou
    a ta fotka se mi líbí a hodně

    ReplyDelete
  2. ani ja nemusím metalové koncerty...ide z toho hrôza...a hudbu čo si teraz dala môžem teda fakt!!:Puži si Polsko!!šla by som hned!!:P

    ReplyDelete
  3. Na metalu bych se fakt bála:D užij si polsko.)

    ReplyDelete
  4. Michelle Imperfect: děkuju:)
    Petul: ale jo, mělo to takovou zvláštní a silnou energii:) a dík:)*
    Alica: viď:) mě hrozně uklidňuje;)
    Kockandy: nejlepší pití!!:D:D
    Kik: tojo, hrůza z nich fakt šla:D a celej dnešek mi z toho hučí v hlavě:D a děkuju, užiju:)
    Káťa: bála jsem se noo:D díky, užiju:))

    ReplyDelete
  5. Great blog! Maybe you'll like mine blog


    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. miluju metal! :D a kombinace vodky a tonicu zni.. zajimave :D

    ReplyDelete
  7. oh no!!! I will miss you so much baby! =/ I'm looking for Wensday;)
    a kažení mládeže? a kdy zkazíš mě? =P

    ReplyDelete
  8. Cookie: thanks;)
    Jedikats: :D:D nejlepší kombinace:D
    Josefina: I will miss u too, babe:* ..tebe jsem se už pokusila zkazit tolikrát:PP a nejsi nezletilá, to už není tolik perspektivní a riskantní :D:D

    ReplyDelete
  9. Užij si polsko

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))