Sunday, November 13, 2011

busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy BUSY!

Haha, chápete to podle toho nadpisu, neee? :D:D
ehm...co mě tak zaměstnává?
  1. škola
  2. přestavba pokoje
  3. přípravy na maturiťák - předtančení..grrrrr...
  4. užívání si života :D:D
  5. Takže dneska jenom krátce;)
Včera se slavilo, protože máme v rodině dva Martiny, no to pochopíte podle první fotky:D:D
Sestřenky/jedna má už skoro 4 roky a druhá 8 měsíců/ a bratránek/šestiletý zlobidlo/ ...miluju ty trumbery:))

<3
 Máte rádi Cher Lloyd? :))

12 comments:

  1. Ha, předtančení mě frustrovalo :D sice nám díky tomu učitelé odpouštěli hodiny ze kterých jsme nematurovali ale zjistila jsem jak blbě na tom jsem. A nakonec jsme vystupovali jako předposlední, tedy měli jsme 2. nejlepší předtančení z 5 tříd a mohla jsem si to i užít. Je jednodušší samotné předtančení než pak rychlé soukání se do šatů :)
    Cher Lloyd jsem doteď neznala ale líbí se mi to moc takže děkuji :)

    ReplyDelete
  2. ta písnička je skvělá!!!
    užívej dál :)
    jo mám je vyžehlené , a moc ti děkuju za všechny komentáře jsi nejlepší!
    a taky moc děkuju že mě máš v oblíbených <333

    ReplyDelete
  3. ťuuuťuuuu =* ty moje zaneprázdněná busyčko =)

    ReplyDelete
  4. ja som tú pesničku nedávno počula prvýkrát a celkom ma zaujal jej hlas :)

    ReplyDelete
  5. to je moc roztomilosti najednou, to nedávám! :D:D

    ReplyDelete
  6. Pěkné fotky :) Užívej si života, jak to jen jde :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))