Sunday, November 27, 2011

• Baybe, U R so COOL+HOT I can't BREATHE •


Dneska mají koncert THE WOMBATS  a mě se*e, že tam nejsem, no co už..
Vážení, sežrat skoro celou bábovku ani ne za den ve dvou lidech, no jistěěě:D Och jak já umím dobré bábovky:P 
A borůvková přesnídávka je ta nejlepšejší přesnídávka a ještě s piškotama!
Jsem konečně quite healthy, takže zítra HURÁ do školy...ehmeemmh...
Říkejme tomu *random*..chichi..zase skoro samý jídlo:P

Ano prosím, toustík s nutelkou...
Moje ctěná bulva oční a moje řídká řasiska...
Západ slunce nad dědinou...
Vitamínečky *vymačkané mandarinky * citronovocitronový čaj s citronem!
Nejlepčí hrníček z Londýna, který se rozbil a pak slepil a teďka slouží už jenom na gumičky a ták...
To je TA bábovka :D Kousky čokolády a vlašáků zaručují její neodolatelnost...
Oříšky já prostě můžu..
♫ Sugababes - Too Lost In You

Jo a přeju vám hezký zbytek první adventní neděle!! :)

19 comments:

  1. ty jo já mám takový hlad :D
    skvělý fotky nejspíš si jdu na mandarinku

    ReplyDelete
  2. To tvoje jedlo ...je vždy mňam ..a tá bábovka ..jo moja babka piekla skvelú vždy tak dobrú a sladku

    ReplyDelete
  3. Super fotky, najviac sa mi páči tá fotka oka. Väčšinou to býva také klišé, ale táto má proste niečo do seba .. :)

    ReplyDelete
  4. při pohledu na ty fotky umírám hladem a chutí normálně :D !!!

    ReplyDelete
  5. Bábovka + ořechy = u mě orgie

    ReplyDelete
  6. I really enjoy coming to your blog to look at all your food pictures @_@

    <3 Jennifer

    ReplyDelete
  7. aah nutelový sendvič je naj!! :D

    ReplyDelete
  8. Ty tvoje dobrůtky vůbec nevypadají špatně :)

    ReplyDelete
  9. Hahaha that piece of bread looks so good.. Is that nutella on it? Yum!

    All the best, ~Angel

    ReplyDelete
  10. ten západ slunce je krásný :) i tvá ctěná oční bulva :D :)

    ReplyDelete
  11. zrovna jsem procházela pasáží Lucerny,když tam na ně stála frontaaa až za roh no.)

    ReplyDelete
  12. Yummy post! I wanna have Nutella sandwich now :D


    www.style-road.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))