Saturday, October 15, 2011

non-partying Saturday...

Yes, nearly everybody dated everybody in Gossip Girl :D

Včera jsem měla poprvý v životě cosmopolitan a je výýýýbornej!!:D cosmo cosmo cosmo!! :D:D
Zítra jdu do práce na 12 hodin, tak jsem fakt natěšená:/ 
Proto nemůžu jít dneska nikam kalit, pařit ani opíjet se :D:D děs..
Čtu zrovna Memento od Johna a celkem mě to chytlo;)
Děkuju za úžasný komentáře k předchozímu postu, ani nevíte jakou mi dělají radost:))

Take That - The Flood

Jdu si pustit nějakej film a v 10 hurá do pelechu :D:D
Užijte si večer!! :)

20 comments:

  1. Úžasné. Miluju takové posty!

    ReplyDelete
  2. paráááda!!!a Ian!!!:Dmňaam!

    ReplyDelete
  3. Gossip Girl, Ian, baseballová bunda...ach ♥

    ReplyDelete
  4. haha i had a party free saturday too! I always love your photo collections! these are awesome!!

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/hayley.hour

    ReplyDelete
  5. U mňa tak isto.. Teda nejdem do práce ale nebola som nikde. Choroba a celkom nedostatok spánku ma zmohli.

    ReplyDelete
  6. im drunk and youre still ugly XD

    ReplyDelete
  7. krásne fotky ♥ milujem tú koláž GG! :D

    ReplyDelete
  8. supeer! to im drunk and you are still ugly ma fakt pobavilo :D

    ReplyDelete
  9. Ohh I like this inspirations, especially actor from The Vampires Diares!
    Thank you for comments on my blog:)

    ReplyDelete
  10. já čtu memento už asi potřetí je to skvělá knížka!!
    a fotky jsou boží

    ReplyDelete
  11. to s tou GG mě fakt dostalo :D:D

    a to Monki...asi tě zklamu, ale teď jsem se dívala na jejich stránky a tohle číslo už nejde objednat. Asi už jim prostě došly výtisky, protože předtím, když jsem si chtěla objednat ještě letní číslo, tak už to taky nešlo. Nicméně si to můžeš přečíst online tady: http://www.monki.com/Monki_World/Monki_Magazine_5/583027.1
    Ale samozřejmě vím, že mít ten časopis v ruce je o něčem jiném :/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))