Sunday, October 9, 2011

HURTS - Lucerna music hall

Ach...no to objektivně nelze slovy popsat, ale TADY je celkem dobrý článek o koncertu :))
A tady moje pocity a dojmy:
  • Po tom, co jsem 4 hodiny v nehezkém počasí chodila sama Prahou, rozhodla jsem se zamířit do Lucerny, jestli už tam náhodou nějaké ty skalní fanynky nebudou..Byly!:D /a to byly 2 odpoledne:)/
  • Okolo Páté /tedy když jsme tam stály už 3 hodiny/ začalo fanoušků přibývat a o půl sedmé to bylo už TOTÁLNĚ na spadnutí..byla jsem úplně vepředu, takže si dokážete představit ten nápor lidí :D:D au au..neboli davová psychóza :D
  • Když nás v 7 začali pouštět, to byla teprv hysterie...no, byla jsem po menší/větší/fyzické zátěži mezi prvními vpuštěnými:)
  • Byla jsem v první řadě! A to je zásadní :D <33
  • Švédská předkapela Firefox AK nakonec byla celkem fajn /hráli jen půl hoďky/;) I když se na ni nikdo moc netěšil, ptž už všichni chtěli vidět ty dva bohy :D :))
  • Koncert začal cca v 9 a byla to úžasná show...tanečnice se převlékaly asi 5x a bylo to fakt vychytaný:) A to smyčcový kvarteto nebo vystoupení baletek.. wow :))
  • Theo při Evelyn opět rozmlátil stojan na mikrofon, takže v druhé části písničky už si jenom kleknul a kejval se zepředu dozadu /no to bylo rozhodně zvláštní;)/ :D
  • A při Veroně mi Theo fakt vyrazil dech! Má prostě úžasnej hlas...
  • Adam byl tak sladkej...pil kofolu z kelímku/taky to mohla bejt cola pochopitelně:D/ a po každé písničce tak rozkošně děkoval publiku...
  • Když jakože odešli z podia, ale bylo jasný že se ještě vrátěj, tak si dali pěkně načas a nechali nás si vyřvávat hlasivky dobrejch pár minut :D Museli se slušně bavit tam někde v zákulisí :D:D
  • A pak se vrátili s Water a Better Than Love:))
  • Jo a při Wonderful Life tam tanečnice tancovaly stejně jako v tom klipu a na zadní zeď ten klip i promítali:) To bylo fakt hezký!:)

Celkový dojem: 4x lepší než na Sázavě + asi o 3 nebo 4 songy delší :) A jelikož na Sázavě se mi to líbilo na 289 % jakože DOKONALÝ, tak todle logicky bylo NAPROSTO TOTÁLNĚ PERFEKTNÍ = 1156 % <3 <3
ach...

Tady je pár fotek, které jsou vzhledem k situaci trochu nanic, ale jelikož je na nich T+A, tak jsou super:D :))

 Již zmíněné Wonderful Life - je i vidět to promítání vzadu;)
 Evelyn..
Uznávám, že některé fotky si jsou dost podobé  a některé zas dost nekvalitní, ale já si prostě nemůžu pomoct:))

Mám 3 videa, obraz super/přecejenom první řada/, ale jelikož jsem byla asi 2 metry od repráku, tak je v nich po celou dobu slyšet fatk dost nepříjemný vrzání-hučení-prostědivnejzvuk

V tomhle je to 'hučení' asi nejmíň :D


A z tohohle asi nejlíp poznáte tu dokonalou atmosféru.. /natáčené někým jiným;)/


Co vy a Hurts? :)

25 comments:

  1. aaaach
    mrzí mě, že jsem tam nebyla .(

    ReplyDelete
  2. jsem ráda, že sis to takhle užila skalní fanynko fanouškovatá! =)

    ReplyDelete
  3. tak to jsem ráda za tebe že sis to taky užila , muselo to být skvělý!!
    taky jsem jednou byla na nějakém koncertě před dveřma se nás tlačilo tak 500 pak nás začaly pouštět a když jsem byly v té první řadě tak se na nás všichni tak rvaly že to bylo na umření :D

    ReplyDelete
  4. Já ti to tak šíleně moc závidím!! nádhera :))

    ReplyDelete
  5. Anička: to věřim no.../ bylo to fakt precizně udělaný:))
    Josefina: děkuju:))
    Petul: díky:)) nevim kolik těch lidí byla, ale fakt HODNĚ :D
    Káťa: asi tuším;) dík:))

    ReplyDelete
  6. Miluju Hurts!!!! Ten zpěvák je tak ... krucinál sexy :D přitom vypadá, jako by vyšel z kláštera ... inu, v jednoduchosti je krása... miluju to jeho obočí :D A miluju Wonderful Life :)

    ReplyDelete
  7. Hurts môžem ..super že si si to užila ...

    ReplyDelete
  8. Krásně sis to užila. :)
    Znám od nich jen pár songů, ale je zvláštní, že než jsem otevřela tvůj blog, pustila jsem si Hurts - Wonderful Life. Jako fakt, náhoda, nebo osud? :D :D
    http://capturelifeklaras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. BOZE ! neskutecne moc ti zavidim !!

    ReplyDelete
  10. dosť ti závidím, fotky sú super :)

    ReplyDelete
  11. videla jsem je na sazave, byli skveli, jen me desne stvala ta emo show k tomu.. jak vidim fotky s chytanim za srdce, chyta me koprivka) ale muzika je luxusni, o tom zadna.

    ReplyDelete
  12. Nikki Finn: :D:D jo, souhlas :D:D
    Alica: dík:)
    Klára: tak to je fakt osudový :D:)
    Simona: děkujuu:)
    MishaMckagan: no, co dodat:)) bylo to fakt boží, taky bych si záviděla, nebejt tam :D:D
    Jedikats: díkyyy:))
    Mishelle:děkuju moc!:)
    Faltus: viiiď:)
    eee: prostě to k nim patří no..;)

    ReplyDelete
  13. To musel být parádní zažítek! :)

    ReplyDelete
  14. jj, bylo to fajn :) no a s tou predkapelou..ty to maji vzdycky tezky, nikdo se na ne netesi a vsichni doufaji,ze budou hrat jen chvili :DD

    ReplyDelete
  15. a fotky v tom článku na novinkách fotil můj kamarád,jé :) a má je fakt skvělé, přitom stál děsně daleko od podia..)

    ReplyDelete
  16. Amazing Photos Beautifulxxx

    http://hayleyhour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ja ich fakt môžem!!!sú to zlaťúúši:P...a ten koncert ti závidím!!hned by som šla:P

    ReplyDelete
  18. Seems lots fun here, these pics are really delightful to see, Thanks for sharing your happy moments that I really enjoyed…:D
    Check out my blog if you have the time :D

    ReplyDelete
  19. Hurts jsou skvělý! chtěla jsem jít, ale nebyla jsem v Praze ://

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))