Wednesday, October 12, 2011

Hi there!

Poslední dny jsou ve škole poměrně pohodový, ale ranní vstávání mě naprosto dostává...chodím spát většinou mezi půlnocí a jednou, dřív prostě neusnu...;) normálně by mi vstát v 6:40 tolik nevadilo, ale ta tma, zima, vlhko..bleeee:/ A došel mi zázvorovej čaj! KRIZE! :D

Mám náladu na černej lak na nehty..taky se lakujete podle nálady?:P
A The Shins je naprosto suprová hudba:))
Zrovna čtu listopadovou Elle, je tam Aňa a tu já fakt můžu:))
Jak se máte?:)

 Nejlepšejší lískáče v čokoládě!! :P
 Po dešti :)
 Dneska dorazila a vypadá dobře.)
 Miluju tu fotku!
 A tahle koláž je super.)
 ANO! Jsou rozebraní :D:D
 Mám novou barvu vlasů...tmavě hnědá prostě :D
Chápete, ne? :D
Nejvíc cool prsteny :P

A chci vám moc moc moc poděkovat za všechny komentáře a tak :)))* Jste zlaté a děláte mi radost!!:)


33 comments:

  1. oh už? ja ešte nemám to oktobrové prečítanéé!

    ReplyDelete
  2. jak tak koukám, budu si muset koupit novou ELLE :D

    ReplyDelete
  3. ty prstenyy jsou boží a ta hnědá ti sekne mega!!
    a chci ty ořechy

    ReplyDelete
  4. to s tými chlapmi je úúplná pravda...inak mám sa zrmzlo,stále nemáme nič v chladničke a som unavená...a áno tiež má na nechtoch čierny lak:D

    ReplyDelete
  5. Krásný fotky! Taky lakuji podle nálady a mám tmavý jako ty a ten prsten "YSL" je dokonalý i ten druhý :D!

    ReplyDelete
  6. Anička: je boží, cooo? :D
    babo: ehm, já taky ne..
    Annette: :)) vypadá dobře, co?.)
    Simona: děkuju moc:))
    Julie Marie: thanks:))
    Petul: děkuju moooc!!:)* ořechy už nejsou:P:D
    Kik:): zmrzlá sem taky, ale dneska lednička celkem plná, takže jsem po večeři :D a černý je prostě cool:P
    Kockandy: děkuju moc:)) "YSL" za 1 dollar, tak asi tak :D:D a ten druhý taky:P

    ReplyDelete
  7. tie prstene su fakt skvele! a dobra je ta farba;)

    ReplyDelete
  8. Lískáče v čokoládě a Áňu bych mohla pořád!! :)
    Nehty podle nálady? Jak kdy ;)
    A mám se skvěle! (:

    ReplyDelete
  9. Pěkné fotky. A nová barva ti sluší. :) Ty lískáče v čokoládě bych si dala, mňam!

    ReplyDelete
  10. Takisto mám dnes nechty na čierno, včera som ten lak náhodne našla a myslím, že sa hodí k počasiu ;) Anyways, spravila si mi chuť na lieskovce v čokoláde!!! ♥

    P. [http://petushs.blogspot.com]

    ReplyDelete
  11. Děláš mi chutě s těma oříškama:DNová barva ti sluší!:)

    ReplyDelete
  12. ten modrý prsten je úžasný !

    ReplyDelete
  13. prstýnky jsou pěkné :)
    a moc pěkné fotky

    ReplyDelete
  14. nice rings:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. gorgeous photos darling! I am loving that pearl ring, it is so unique!!

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/hayley.hour

    ReplyDelete
  16. Love your rings! And I want that chocolate candy from the first picture! :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. chacháá..ty prstýnky^^si ňuňík

    hele..zázvorovej čaj..taťka doma vlastnoručně krájí zázvor na něj:D.myslela sem že je to nechutný ale připomíná mě to meduňku nebo tak..zkrátka je to nejlepší čaj na světě!,))

    ReplyDelete
  18. wow nice blog :) like ur phtotos !

    kisses from germany XD

    http://modedecerisier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. I like your pearl ring. If you like italian Style, follow me. Frances www.theafternoontea.it

    ReplyDelete
  20. taky už mám novou Elle! a kde jsi ten prsten "YSL" koupila? je úžasný! a moc děkuju za pochvalu headeru.

    ReplyDelete
  21. děkuju, holky :))) jste skvělé!

    Lauren: koupila jsem ho ne eBay ;)

    ReplyDelete
  22. I love your 3 pearls ring! Dope!

    xoxo

    ReplyDelete
  23. ten perlový prsteň je krásny :)

    ReplyDelete
  24. ten trojprstýnek je nejlepší <3

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))