Monday, October 31, 2011

Blog anniversary :)

Tak přesně před rokem jsem založila Tyna's Jotter:)) Celkem jsem za ten rok publikovala 100 příspěvků, tento je 101. /ne že bych si to nějak plánovala, prostě to takhle vyšlo:D:D/ 
 Asi(určitě) by mě to tolik nebavilo, kdybyste mě nesledovali(už skoro 200!!wow:)), nekomentovali - 2277 komentářů :)),  nečetli a tak prostě..:) 
Bez feedbacku prostě blogovat jde jen těžko;) DĚKUJU!! :)

No, ale dost té sentimentality:D:D
Tady je fotka mého halloweenského výtvoru..

Jmenuje se Pumpkin :P

HAPPY HALLOWEEN! :)

A ode dneška držím dietu! /cvičení přijde později:D:D/

Jo a doporučuju vám tyhle tři filmy! :)

A naprosto jsem se zamilovala do soudtracku z Drive! ;))

9 comments:

  1. pumpkin aké originálne:-D

    a gratulujem, ja oslavujem pozajtra.

    ReplyDelete
  2. já jsem blog založila taky někdy teď myslím v listopadu , takže gratuluju ke všemu a jen tak dál!!
    mimochodem pumkin je perfektní!!

    ReplyDelete
  3. Prajem veľa ďalších skvelých príspevkov a super tekvica! ;)

    ReplyDelete
  4. gratulujem!
    btw preco si si blog zalozila prave na halloweena? :D

    ReplyDelete
  5. Pumpkin ti vyšiel! :D
    a tiež som sa zamilovala do filmu Drive :)

    ReplyDelete
  6. Gratulju a přeji i nadále tolik krásných příspěvků, ať se ti tu daří a my máme co číst. :)

    ReplyDelete
  7. Gratuluuujii.) a ta dynička:)))

    ReplyDelete
  8. krásná dýně,skvělá písnička :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))