Tuesday, September 27, 2011

Summer shop - let's buy something :)

Tak jsem se rozhodla vyřadit pár kousků z letního šatníku, které jsem vůbec nebo skoro nenosila;)

Poštovné do ČR - 40kč nebo osobní předání HK/Náchod a okolí;)
Poštovné do SR - nevím kolik to je euro, ale jsem ochotna na Slovensko poslat:)

Pokud chcete, abych něco přeměřila nebo jiné podrobnosti, piště na mail:) 
tynarose.s@gmail.com


 White dres
ASOS
Velikost: UK 10
Stav: 5/5 - ani jednou nošené 
Cena: 150,130,-

 Bohužel v bílé jsem je na asosu už nenašla ;) Tak alespoň v těchto barvách pro představu:)

 Floral dress
ClubCouture
Velikost: M
Stav: 5/5 - ani jednou nošené
Cena: 150,-  120,-


Námořnické šaty 
Primark
Velikost: UK 12 (dost univerzální - M-XL)
Stav: 5/5 - nenošené
Cena: 120,-

Jsou bílo - tmavě modré ;)


Červeno-oranžové šaty
H&M
Velikost: univerzální S, M, L
Stav: 5/5
Cena: 100,-


Černobílá pasová sukně
New Yorker
Velikost :  píšou XS, ale nosím ji i já a to mám M/L ;) takže velikost XS/S/M/L?
Stav: 4/5
Cena: 40,-


Objednávky posílejte na mail: tynarose.s@gmail.com
Dotazy můžete do komentářů:)

20 comments:

  1. Ahoj,

    pozývam ťa na moju giveaway, v ktorej si sama zvolíš čo môžeš vyhrať

    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2011/09/giveaway-diy.html

    Klepi

    ReplyDelete
  2. moc moc sa mi páči to 1.triko!!!:Pna chvílku mi ho zarezervuj a premyslím to:P

    ReplyDelete
  3. tie koníkové sú úplne najviac najkrajšie !!môžem si ho rezervovať?musím pozrieť či mám ešte na učte nejaké peniaze :D

    ReplyDelete
  4. tyjo! ty prodavas nadherny veci! snad nejlepsi co sme kde na podobnych bloger.shopech videla!jen kdybych mela penize nazbyt:D
    ale ty koníkový šaty
    safra

    ReplyDelete
  5. Nina: jo, mrkni a dej vědět co nejdříve:))
    Priscilla: tyjo, děkuju moc!:)) to je zlaté:)*

    díky.)

    ReplyDelete
  6. Martina: odpověděla jsem ti na tvůj blog, 9 je zamluvená a šestku jsem zamluvila tobě:) napiš na mail, domluvíme se:))

    ReplyDelete
  7. ten boxík jsem objednávala tady :)
    http://www.luxurybeautyguide.cz/cs/beauty-box/

    ReplyDelete
  8. Prosím si rezervovať tie kvetované šaty, sú nádherné. :)

    ReplyDelete
  9. Izz: zarezervováno:) napiš mail a domluvíme se :))

    ReplyDelete
  10. guuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrllllllllllllll you broke the bank!!!

    i love all of these pieces! where the hell do i start?? beautiful style =)

    http://hayleyhour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jé, kdyby to nevyšlo s prodejem těch koníkových, mohla bych se o ně ucházet? :)

    ReplyDelete
  12. Hayley: haha :D:D thanks dear:)*
    marankova: jasně;)

    ReplyDelete
  13. Thanks my dear! You're the best. Have a great week!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I love all the t-shirtttttsssssssssssssssss

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  15. Jak můžeš prodávat ty koníkové šaty?? Vždyť jsou super! Chci je! :D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))