Tuesday, September 20, 2011

•Movie tips•

Protože je teďka plno lidí nemocných/a já ještě nejsem úplně 100% zdravá, takže to mám v živé paměti..tu nudu a beznaděj doma v posteli:D/, hodí se podle mě tipy na dobré filmy:))
Já vybrala 5 filmů, které jsem viděla v posledních dnech a které FAKT doporučuju;) Budu se snažit pořád nepoužívat slova jako zajímavý, úžasný, skvělý, luxusní...to jsou podle mého všechny tyhle filmy:)) Vlastně je asi nebudu komentovat skoro vůbec, stejně bych to nevystihla a nerada dopředu prozrazuju o čem film je, pokud se někdo na něj chystá.) Vždycky jenom takové shrnutí :D

1. Keith (USA, 2008) - romantické drama, smutné, strašně smutné ale úžasné..


2. Prozac Nation  (Německo/USA, 2001) - Drama o psychicky narušené dívce, o jejích selháních, posedlostech..zvláštní film;)



3. A Walk to Remember (USA, 2002) - O dívce, která byla jiná než ostatní, ale bylo jí to jedno..jednoho dne se do ní zamiloval takový ten klasický "vůdce smečky"(nenapadl mě jiný výraz:D:D) a úplně ho změnila..udělal pro ni plno úžasných věcí..dál pokračovat nebudu, ale je to taky smutný film..


4. LOL(Laughing out Loud) (Francie, 2008) - Fakticky skvělá francouzská "teenagerská"(nesnášim tenhle výraz:D) komedie..prostě oddech:))



5. The Butterfly Effect (USA, 2004) - teď jsem to dokoukala..nemám slov.) Vlastně to ani nejde popsat, prostě zážitek..;)
A jestli máte rády Ashtona..:P:D


Z dalších filmů jsou ještě super Adam, Friends with Benefits (Justin Timberlake, Mila Kunis), No Strings Attached (Natalie Portman, Ashton Kutcher), Last Night (Keira Knightley, Sam Worthington), Elvis and Anabelle (Blake Lively)...ale nechtěla jsem vás úplně zahltit:D

Tak dejte vědět, jestli jste nějaký z těchto filmů viděli nebo jestli se chystáte se na některý podívat:)) 
A zajímalo by mě, jaký je váš oblíbený film?:)

19 comments:

  1. Teď si připadám jako hlupák, protože neznám ani jeden, takže ti moc děkuji za tipy :-))

    ReplyDelete
  2. Taky neznám ani jeden :) A taky děkuj za tipy

    ReplyDelete
  3. Muzikal Evita, Pokani, V jako Vendeta... a tak.. je jich hodne. Ale zadny z tvych tipu jsem nevidela, takze hned jak na me vleze prvni podzimni rymicka, tak nejaky zkouknu (driv na to asi bhzl nebudu mit cas)

    ReplyDelete
  4. z týchto som videla len LOL :) a môj obľúbený je asi mr.nobody :P

    ReplyDelete
  5. Tenhle článek je dělaný pro mě :D! Jsem zrovna nemocná a nic jiného nedělám než,že se koukám na filmy,díky za tipy !

    ReplyDelete
  6. 1. neznášam romantiku, milujem drámu - a moja najlepšia kamarátka má rada Jesseho. Myslím že to stiahnem ;D

    2. Oh yes, to je niečo pre mňa!

    Dík za tipy! ♥

    ReplyDelete
  7. ty si geniálna!!!LoL je môj najoblúbenejší film!!pozerám ho po francúzsky s titulkami anglickými:D...zbožňujem ho!!idem si kuknúť číslo 1:P...normálne si ma naladila na mierne smutnú vlnu!!:D...a videla si 1.diel upírskych??ja som nemohla!!:Dsakra čo tá elena robí??ved by som sa hned vrhla damonovi do náručia...asi to robia tie prášky že som taká divne ukecaná:D

    ReplyDelete
  8. škoda že už jsem musela do školy , kdybych byla doma tak se podívám na všechny , škoda že te´d zas nemám vůbec čas , já se přiznám vůbec se na filmy nedívám takže nemám žádný oblíbený ale ráda se sem tam zasměju u animáků :)

    ReplyDelete
  9. zrovna jsem uvažovala nad tím, jaké filmy si stáhnu, Takže díky za tip

    ReplyDelete
  10. Are these your favourite movies? ;)

    ReplyDelete
  11. Paráda! Tak tyhle tipy mě zaujaly a určitě se mrknu aspoň na tři kousky ;-).
    Moje milé filmy: Chuť lásky, Lepší pozdě nežli později, Dárek z lásky - vynikající záležitost.
    Vivi

    ReplyDelete
  12. Neznám ani jeden, ale né na dlouho :D, určitě aspoň polovinu musím zkouknout :)

    ReplyDelete
  13. tyjo!! musium vidět 1. a 5.!A Walk to Remember známý hodně takže znám i já a ten film je fakt nadherny..krapet dojemny atd:Dpremyslivy i trochu..atd atd..D

    ReplyDelete
  14. Díky za tipy,Jesseho miluji a tak na tenhle film se určitě kouknu,protože jsem nevěděla,že hraje.
    Jinak výborně napsaný článek :)

    ReplyDelete
  15. A Walk to Remembera a The Butterfly Effect je klasika to ma vždy rozplače...milujem ich ten prví som videla snáď 10 x ....

    ReplyDelete
  16. LOL jsem viděla nedávno, skvělý film! a jinak díky za typy, určitě si něco z toho stáhnu :))

    zvu tě na giveaway: http://myamericandr3am.blogspot.com/2011/09/clubcouture-giveaway.html

    ReplyDelete
  17. I remember watching Keith and crying. It was a sad movie, but good. A walk to remember too!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))