Thursday, September 8, 2011

Damned If She Do


Série nicneříkajících(tohle slovo nejvíc vystiuje poslední 3 fotky:D), náhodných fotek z posledních dní, nemají žádný hlubší podtext:D 
Jim, spim, piju..a taky piju. A nejen alkohol, safra!:D
Pak ještě chodim do školy, kde mě to příšerně irituje, moc moc moc!:D První známka v oktávě? 3- z matiky :D fu*k :D 
A potom taky The Vampire Diaries a The Pretty Reckless, ale to bych se zase opakovala :D 

Enjoy :D

 Ách..miluju tetinu udržovanou zahradu:) Tohle je tak její desetina;)
 Překrásné sešity/tedy dle mého/, ale zřejmě se dočkají až vejšky :D Letos jsem je ještě ušetřila :D
 Můj náhrdelníkov.)
 <3
 Oblíbené tílko:)

Good night, devils :P

24 comments:

  1. To spim máme společné..:D Nemoc mě pěkně vysiluje..:/ Snad bude líp. Přeju Ti to ;).

    ReplyDelete
  2. ideš na Hurts? moja sestra tiež bola ...

    ReplyDelete
  3. Mne sa tiež páči tvojej teti záhrada :D

    ReplyDelete
  4. áá náhodou dobré fotky!!The Vampire Diaries zase iritujú mňa,lebo nie a nie nové časti!!!úúžasné náhrdelníky:P

    ReplyDelete
  5. ok, na hurts se nakonec potkame :D

    ReplyDelete
  6. ta poslední je skvělá , asi jsme spřízněné duše či co já mám nejspíš kouli z matiky v kvartě :D

    ReplyDelete
  7. Malá Nika: jé, tak se brzo uzdrav:)
    Alica: ano jdu:) <33
    lulluword: já to tam úplně žeru :D
    Kik:) děkuju, děkuju!!:)* nemlžu se dočkat 15.žáří!:D
    Katie: tak to je super!.)
    Petul: děkuju!:)* v kvartě? týjo, to vypadáš starší:))
    Veri: děkuju!:))

    ReplyDelete
  8. your pizza look like so taste :)
    and gorgeous collection of necklace! :)

    thank U so much! :* :)

    ReplyDelete
  9. jee..tetina zahrada je uchvatna!:D a nahrdelnikov jeste vic,,
    si kouzelna na posledni:D

    ReplyDelete
  10. Hurťáááciiiiiiiiiii a to tílko se také stalo mím oblíbeným <3

    ReplyDelete
  11. dala by som si tú pizzu ! mňáám ;-D

    simply-cherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. WoW Great shots!! This is my first time to your site. I can't wait to come back for more!

    xo Leslie

    http://lesliechristen.com/

    ReplyDelete
  13. Love your blog, so inspirational! And ahhhh, such a great post!!
    Follow each other? :)

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  14. Hezký fotky, není to tílko z New yorkeru??:)
    Jinak, děkuju,já si tě přidám do favourite.:)

    ReplyDelete
  15. děkuju, děkuju, děkuju!!:))*
    Alix: jo, je;)))

    ReplyDelete
  16. Dashusha: děkuju:)
    joss: tak na to je jediný lék :D najíst se!:P :))

    ReplyDelete
  17. I love your jewellery! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))