Friday, September 2, 2011

•b•u•s•y•



  • začala škola..
  • nevím, co si mám spáchat s vlasama...
  • jsem závislá na the vampire diaries...my gosh:D a taky na pretty little liars, weeds, britain's next top model a nemůžu se dočkat nových dílů gossip girl a desperate housewives :D:D series freak, I know..:D
  • jsem ZÁVISLÁ na the pretty reckless.... <33 :D:D celkově na hudbě, nevydržím bez ní, pouštím si mp3ku i při 5 minutové cestě do školy :D
  • jsem zmatená a trpím na nedostatek lásky:D
  • chci teplo a k moři
  • potřebuju nutně aby už bylo 14.září..výplata:D
  • všichni okolo mě stresujou z maturity a já si pořád namlouvám, že se mě to netýká..celá já :D
  • za chvíli jdu pít..celá já:D 
Have a wild, wild friday night:P:*

22 comments:

  1. ta druhá je nejvíc a just tonight žeru snad nejvíc , ach !

    ReplyDelete
  2. kks ja som tiež uuplne zavislak na serialoch!!PLL ma uuplne pohltili!!:Da tje vampire diares ma seru,že nie su nové diely!!:Djo a s maturou si nerob starosť:Ptakto to pojde určite lepšie:)

    ReplyDelete
  3. jedikats: :D:D
    Petul: jo, já taky.. <33 :)
    Kik: jn, já totál:D:D jo, nerobim:))

    ReplyDelete
  4. inspirace nadevše !!! škola škola,najednou mi příde ze zabira celej muj zivot:D

    ReplyDelete
  5. ááá Vampire Diaries, už onedlho, neviem sa dočkať :D..a prvý obrázok je super

    ReplyDelete
  6. looove the selection of these photos! especially number 3 and 6 are cool!


    xx, Sabinna and David

    ReplyDelete
  7. ako sa pilo?

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Káťa: jono, taky mi to tak přijde:D
    Simona: já teprv načínám druhou serii, ale taky se nemůžu dočkat té třetí:D
    Jolly: děkuju:*
    Simča: děkuju!!:)*
    Sabina and David:thank you, guys!:)*
    Cookie: jo, super:)) sice jsem pak k vzpamatování se potřebovala 14-hodinový spánek, ale fajn:D:)
    Sofie: thx:)

    ReplyDelete
  9. street dance , no tak já něco podobného taky cítím :D tak snad se ti povede :)

    ReplyDelete
  10. The first one is so true!!! :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. so true and inspiring!!
    wanna follow each other?

    Limonspective

    ReplyDelete
  12. tak to tetování je super :) miluju motiv pírek...

    ReplyDelete
  13. great photos ;) i like this on the bridge most ;)
    if you want - check out my blog and - if you like it - follow me ;)
    xoxo

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. super fotky!!! a hlavně jsi to výborně vystihla...taky celá já :-DD

    thepetras.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. poslední bod výmluvný :D Jak je vidětm přežilas to, tak to je hlavní :D

    a děkuju <3

    ReplyDelete
  16. vlasy si třeba zapleť já to dělám teď skoro pořád :D
    a ty fotky jsou božíí :)

    ReplyDelete
  17. jste úúúžasné.)*
    France: děkuju:* zapletu! :D

    ReplyDelete
  18. The girl on the bridge with the hat, and super cute socks and sneakers is amazing!! One my all time favorites!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))