Friday, September 16, 2011

▲Be so kind and kill me▼


Achjo...nechci si tady stěžovat, ale.. kde jinde :D 
Hupsnul na mě nějakej bacil a ne a ne se pustit...
Zítra i v neděli mám dvanáctky v pekařství, tak jsem zvědavá, jak to zvládnu...
Alespoň jsem se konečně podívala na Amelii z Mormartru, krásný film:)) 
A jak se máte vy?:)

 Mamka měla svátek, tak jsem trochu pekla;)
 Nový lak;)
 Můj školní penál...
V posteli s noťasem, celý den..a teď jdu koukat na The Vampire Diaries 3x1!! Hell yeah <333 :D

The Kills - Goodnight Bad Morning

Mějte lepší víkend než já!.) 
Týnka

21 comments:

  1. my jsem včera měli party a holky ( teda některé ) měly místo coly zelený čaj :D ale mě nic není
    tak se brzo uzdrav :)

    ReplyDelete
  2. Ach to ma mrzí :( Hope you'll be better soon. Na mňa niečo lezie už odkedy sme boli v tom Grécku, ale stále sa to drží na úrovni nádchy, za čo som veľmi vďačná .. ;D

    ReplyDelete
  3. tak sa nám skoro uzdrav!!:Pkoláč by som si dala a lak vyzerá úúžasne!!:Da sakra kde pozeráš upírske??:Dja som och na nete ešte nikde nenašla,uuplne zle!!:D...

    ReplyDelete
  4. Petul:díík:)
    P'tush:tak ať se taky pořádně uzdravíš, já to nějak musím přes noc zahnat, jinak zítra v práci umřu:D
    Kik:): děkujuu:) stáhla jsem si to na thepiratebay.org a titulky na titulky.com :D;)
    Joss: jo, vypadá super.)
    Simona:dík.)

    ReplyDelete
  5. uzdrav se!:)))
    jo a elle vypadá dobřee

    ReplyDelete
  6. rýchlo sa uzdrav ...teraz je také počasie raz zima raz teplo to človek rýchlo nachytá aj to čo nechce ...

    ReplyDelete
  7. pekne fotky :) a ten dil byl naprosto skvely!

    ReplyDelete
  8. tvuj skolni penal je uzasnej!! odkud ho mas? ja chci taky!!
    btw. ja jsem teda teprv v pulce 2.serie... ale jak muze byt nekdo tak HOT jako Damon?! toho taky chci!

    ReplyDelete
  9. at je ti lépe:* a jakou sis vybrala tašku k elle?:)

    ReplyDelete
  10. bo: jo, už je mi líp;)
    Martina: jo, zmákla sem to, ale jsem hotov.. :D
    Alica: taky si myslím, že je to tím počasím...ale už je mi lépe no..
    Isabela: děkuju!! A souhlasim, taky se mi líbil a těším se na další:))
    Terezsia: mam ho z ebaye:) a Damon je BŮH ♥ Počkej až to dokoukáš, to bude ještě víc bůh :D
    Káťa: děkuju:))) mám předplatné a přišla mi "oh no! i am beautyful again" :D:D to tvrdé y mě tam dost dráždí, i když to je asi záměr :D:D a ty?:)
    Nikolas: děkuju, už se to lepší.)

    ReplyDelete
  11. lovable <3



    Runwayrocknroll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. dala jsem si ho plný pod postel pak jsem se zvedla a šlápla jsem do něj :D

    ReplyDelete
  13. aw your pictures are cute. hope you're feeling better. :)

    ReplyDelete
  14. so inspiring
    lovely post :)

    http://bobbieaustinscloset.com/

    ReplyDelete

  15. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    This Saturday September 24, ten ballads from Czech Republic and Slovakia.
    In the texts, a bit of everything.
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))