Monday, August 8, 2011

Sázava fest - Hurts!! ♥

Bylo to úžasný, dokonalý, nezapomenutelný, šíleně moc emotivní/bulela jsem první půlku koncertu:D/..perfektní zážitek!:)
Theo i Adam v perfektně padnoucích oblecích, vymydlení, sladcí.. :D miluju je!
Byla jsem v první řadě!:)
Vykřičený hlasivky, bolavý nohy, pár modřin, částečně nahluchlá... :D Ale to je vedlejší:))
A mám s Adamem fotku, věřili byste tomu?:D Procházíme se takhle asi hodinu po koncertě a najednou ADAM! wtf?! :D nevěděla jsem co mám dělat, říkat...:D a tak jsme se s ním vyfotily:))

Na 8.10. do Lucerny mám už zarezervovaný lístek a těšim se už teď jak malá holka!:)

A tady ty fotky /kvalita fakt hrozná no../

Sehnali jsme lístky jenom za 400!! :)
Naše diy vlajka:))
Kámoška chytla růži od Thea... ach...
<3

<3 Evelyn
A tady pár povedenějších fotek, které jsem ukradla na webu fajnparty.cz :D
A takhle nás vyblejskli papparazzi :D:D zrovna bulim, ale naštěstí to není moc vidět :D
Byli jste tam někdo?:) Chystáte se v říjnu do Lucerny?:))

16 comments:

  1. wauuuuuuuuuuuuuuuuu!
    já je uvidím tenhle pátek na Grapeu! a už se kurevsky těším, haha
    a kurevsky ti závidím tu fotku s Adamem
    a určitě to celý probrečím (po nich jsou hned Interpol, což je moje další depresivní srdcovka, takže to bude fakt zajímavý, jim to tam asi celý vytopím)

    ReplyDelete
  2. wow..společná fotka je luxusní!! a tvoje fotky jsou lepší než ty pujčené:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. To musel být super koncert :) Já od nich znám jen jednu písničku, ale je to srdcovka :)

    ReplyDelete
  4. Anička: mrchoooo :D:D a záviď, záviď, v říjnu budu mít fotku s oběma:P :D
    Ina T. děkuju :))
    Teruška29: jo? a jakou?:))

    ReplyDelete
  5. Water nebo neco takoveho :) Moc hezká. Mám dny kdy jí poslouchám pořád dokola :)

    ReplyDelete
  6. :O Tak to ti šíleným způsobem závidím :O
    Evelyn je od nich ta nejnádhernější! ♥ Musela sis to strašlivým způsobem užívat.

    Jinak Tě zvu k sobě na GIVEAWAY :)

    ReplyDelete
  7. waaaaa! ja sa na nich strasne tesim na Grape ach!!

    giveaway na mojom blogu ;)

    ReplyDelete
  8. aaa to ti tak závidim saakra! ale do Lucerny du na ně taky:) tak se potkámee

    ReplyDelete
  9. Teruška: jo, ta je úžasná, proto se divím, že ji v sobotu nehráli:(
    Romana: naprosto šílenym způsobem:D ještě furt z toho žiju:D a na Evelyn to prostě nejvíc rozbalil, bylo to dokonalý..a Adam na baskytaru..ach.. <3
    Mischell: se máááš:)))
    Káťa: supeeer:) těšim se:))

    ReplyDelete
  10. aj ja chcem aj ja chcem!!:D...aj k nám majú prísť na festival,ale myslím,že moju mamu by som nepresvečila ani za nič aby ma tam pustila...sakra!!!:D

    ReplyDelete
  11. lovely photos!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hurts! Good choice, did you enjoy the show?
    I took these pictures in South of France, breath-taking!
    <3

    ReplyDelete
  13. Som rada že si si to užila! :)

    ReplyDelete
  14. hosi z Hurts maji perfektni ucesy :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))