Monday, August 29, 2011

29/8/11

Fotky z pátku, z Opaťáku, asi poslední koupání v tomhle létě..:( Bylo to skvělý, ale spálila jsem se totálně:D au au:/
Terezka:)
Včera jsem vařila oběd:) Rychlé, jednoduché, ale musím uznat, že to bylo super!:) Tady recept :)

The Pretty Reckless - Make me wanna die...Taylor je boží <3

Za chvíli do práce, zítra zase, ve středu volno, ve čtvrtek škola... grrrr:/

Kámoška mi pořád vtloukala do hlavy ať se začnu koukat na The Vampire Diaries..začla jsem:D a musím uznat, že na to, že Twilight fakt nesnášim, tohle se mi zatím moc líbí:))

Co vy, jak jste na tom?:D
Mějte se krásně:)
Týnka

19 comments:

  1. hezké fotky :) to mimčo je roztomilé! Miluju TPR tohle je moje oblíbená písnička :D

    ReplyDelete
  2. krasne fotky!!miluju foto jidla

    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. to muselo být skvělé !
    miluju tpr !

    ReplyDelete
  4. This makes me want to visit =)

    ReplyDelete
  5. fotky sú super bábo je strašne zlaté!!a the vampire diares,teda úúplne milujem!!:D...ja musím stále fičat na nejakom seriály...twilight už mi lezie na nervy,lebo je toho veľa ale toto je fakt pecka!!:)hlavne tieto posledné diely!!:P

    ReplyDelete
  6. such beautiful pictures! it looks like a lot of fun =)

    http://hayleyhour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. mnam..tp masíčko s citrónem,)
    tyjo..jak vidim tu fotku vody s pískem...okamžitě bych se tam vrhla^^aa

    ReplyDelete
  8. so cuuute <3
    look at that baby!!

    ReplyDelete
  9. hele, no hennu mas hlavne v dm droegrece a myslim ze i v rosmanovi:D

    ReplyDelete
  10. to jídlo vypadá skvěle :)
    a ta Terezka je roztomilá!

    ReplyDelete
  11. Hezký fotky! :) The Vampire Diaries je nej :) hlavně Damon je k sežrání! :D

    ReplyDelete
  12. děkuju, děkuju, děkuju!! jste úžasné:)
    kik:): tojo, já koukám na milion seriálů :D:D
    skodulka: jo, ten je naprosto HOT <33 :)

    ReplyDelete
  13. oh maaaan i'm so pumped for summer! want it badly! these are some great pics!


    // VISIT MY BLOG - ZEBRA AND MEERKAT //
    // FOLLOW ME ON TWITTER //

    ReplyDelete
  14. necudujem sa ze ta Vampire Diaries chytil, je to super serial !! :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))