Monday, August 22, 2011

┼ Diary ┼

V úterý jsme s kámoškou využily jejího volného bytu a pozvaly si kámoše:D Kalil se Magistr s tonikem:D:D
Ve středu jsme se spolu hezky nasnídaly /chlapci byli dávno v tahu:D/ a pak jsme hezky strávily celý den...
Ve čtvrtek jsem jela za kámoškou do Prahy, bylo nádherně, byli jsme na Letné, na Kampě, všude možně...potom jsme přespaly u jejího známého...
V pátek ráno jsme jely k ní do Berouna a tam si uvařily/rybí prsty a brambory:D/, potom jsme jely zpět do Prahy počkat na její holku a já pak jela domů, šla jsem spát brzo, abych byla druhý den schopna vstát o půl páté...
V sobotu jsem tedy vstala a jela do práce, tam jsem byla až do sedmi a jela domů..tam jsem padla a šla spát:D
V neděli jsem úplně stejně vstala akorát jsem se vrátla o hodinu dříve domů:)
V pondělí, tedy dnes, jsem ráno jela s mamkou do Hradce/kde jsem mimochodem potkala Terunu a byla strašně krásná:)/, do knihovny/povinná četba, jak jinak.../, nakoupit jídlo v Bazalce+se tam naobědvat..a taky nakoupit nějaké věci do školy...ooo boooože :D:D
No a zítra jdu na sedmou zase do práce :D:D Takže to teďka se mnou a blogováním jde s kopce..dneska teda jenom tahle moje osobní zpověď a pár fotek:D  
A děkuju Kátě, že si o mou blogovou (ne)činnost dělala starost:P :)) A děkuju vám za všechny úžasné komentáře a za všechno, vždyť víte:) Bez vás by mě to nebavilo!! :*

A jinak taky stíhám číst blogy, hodně moc jíst, číst povinnou četbu, stříhat si vlasy/jo, mám teďka něco jako patku, ale není to nějak moc velká změna:D:D/, těšit se na říjnovej koncert Hurts, poslouchat Patricka Wolfa a Tennis, jíst přesnídávky, lakovat si nehty, sledovat aktuální sedmou řadu Britain and Ireland's next top model a Pretty Little Liars... a taky se "hrozně moc těšit" až se stanu 1.září oficiálně studentkou Oktávy, tedy maturantkou...o bóže :D:D

To jsem se dneska nějak rozepsala, beztak to nikdo nedočetl až sem:D:D

Diář...
Nové šaty z ClubCouture;)
...zatím se mi to celkem líbí i když ještě pořádně nechápu o čem to celé bude:D Ale čte se to celkem hezky;)
Moje oblíbená kombinace laků:)
Jahodová je nej:) S piškotama!! :D
Nádherný výhled z okna, nemyslíte? :)

Nádherné video, úžasná písnička!!:) POVINNĚ! .)

A co vy vůbec pořád děláte?:)) 

13 comments:

  1. ja som to precitala cele aj s videom:))

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jahodovou s piškotama taky miluju :D

    ReplyDelete
  3. great photos! and your nails look really cool! very nice colour combination! :)


    xx, Sabinna and David

    ReplyDelete
  4. Ach, maturitný ročník! :D To bol pre mňa asi najintenzívnejší rok. ♥ Ale celkom by som si tú maturitu zopakovala :D

    ReplyDelete
  5. já jsem to dočetla a pobavila jsem se u něčeho :D
    ty šaty jsou super :)

    ReplyDelete
  6. Zase skvělá písnička týno:))
    ty jsi ale cestovatelka praha beroun praha:D
    a krásný šaty.)))

    ReplyDelete
  7. Děkuju!!.)
    Cookie, Teruška: to jsem ráda, holky:)*
    P'tush: svým způsobem se těším, ale zas mám trochu strach žejo :D
    Petul: tak to jsem ráda:D a děkuju:)*
    Káťa: dík:* ..je to fakt kousek docela:D asi 30km;)
    Priscilla: přesně tak!:))

    ReplyDelete
  8. Máš úžasné šaty :)
    PS: Mrkni prosím na můj blog :)

    ReplyDelete
  9. Ty šaty jsou moc hezké!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ahoj, prosim te, chtela jsem te zeptat, kde sledujes tu britain and ireland's next top model? nemuzu to nikde najit. dik

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))