Friday, July 22, 2011

•r•a•n•d•o•m•

Theo <3
There's a storm on the streets but you still don't run,
Watching and waiting for the rain to come.



  • Práce v pekárně(je to prodejna, ne výrobna:D)mě opravdu baví:)) Dneska tam jdu po čtvrté, tentokrát na odpolední,hurá:D
  • Venku je hnusně a mě se včera pochopitelně rozbil deštník, takže jsem zmokla jak slepice už podruhé v tomto týdnu :D 
  • Včera jsem se s mamkou koukala na český film Mandragora, sice to není nějak moc kvalitní film a všichni herci jsou neznámí a zřejmě neprofesionální, ale příběh je rozhodně zajímavý a neokoukaný, děj je hodně silný a trochu drsnější;) /dala jsem mu 4 hvězdičky;)/ A konec je vážně povedený!.)
  • Neustále se cpu všema možnejma koláčkama a taštičkama z tý pekárny, mňam :D 
  • A je mi hej!! :D
 Jak se máte vy, hm? :) 

22 comments:

  1. Moc pěkné fotky.
    V pekárně jsem kdysi dávno měla brigádu a vůbec mě to tam nebavilo! :D A to počasí mě už štve!

    ReplyDelete
  2. taky bych šla do pekárny :D
    ty černobílé fotky jsou supr

    ReplyDelete
  3. práce v pekárně musí být nebezpečná pro žaludek :D
    a hezký obrázky :)

    ReplyDelete
  4. Dasdusha: mě to právě děsně baví:)) :D a díky:))
    Petul: jojo, je to fajn:D dík.)
    Monika: kuju
    crazy pig: jo, ani nevíš jak:D každý den tam tak dva kousky něčeho zkonzumuju a přibližně 4 kousky si ještě vemu domů :D:D

    ReplyDelete
  5. stunning pictures! Love all of them.. B&W is very chic!

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  6. To je nádhera! Kam an to chodíš? :) Je hezké, že tě práce v pekárně baví. Koláčky a taštičky Ti závidím..:P A já se mám taky hej ;).

    ReplyDelete
  7. I love these photos the're beautiful!! awesome blog.

    I am now following you on GFC & bloglovin =)

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/amarivintage

    ReplyDelete
  8. jako jo samý hezký holky,ale THEO THEO THEO THEO
    sakra chci tu potkat nějakýho takovýho kluka!! <3

    ReplyDelete
  9. ta písnička je fakt super!fakticky
    hej..mnam^^já chci taky požírat taštičky a blbosti z pekárny..aaa
    mandragora..safra..neco me to říká-du se podívat na odkaz)))

    ReplyDelete
  10. koláčky, koblížky, taštičky a croissanty nejlepší jídla z pekárny :D :)

    ReplyDelete
  11. Sick by Trend: I agree:)) thx!.)
    Malá Nika: všechno je z weheartit.com :)) děkuju:)
    P'tush: dík:*
    Hayley: you are so sweet, hun. Thank you very much:))
    Káťa: THEO <3 !! chci jet na Sázavu a vidět ho, sakraaaaa...
    Priscilla: je úžasná, miluju ji.) melodie, text, THEO..;) a dneska jsem tak požírala až mám špatný svědomí:D a budu to požírat i na snídani:D jo, mandragora je o pražskej klučičích prostitutech;)
    Linka: jeeej!:D:D miluju tu brigádu:D:D

    ReplyDelete
  12. really loving some of these photos!
    yes we can definitely follow each other. i'm following now :)
    check out my new post!
    -April

    ReplyDelete
  13. Oh wow! I love the pictures!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I love the photos!
    http://abinavarrete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Nice pics!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))