Friday, July 29, 2011

Já, bezesporu // Undeniably Me

Včera jsem byla v Rudolfinu na skvělé výstavě - Já, bezesporu - vážně doporučuju;)
Probíhá do 14.8.

Velmi kvalitní představu o téhle výstavě můžete získat z tohoto krátkého videa:))


První místnost je spoře osvětlena a její stěny zdobí 547 černobílých fotografií, které vyjadřují osobní vzpomínky z momentkových rodinných fotografií lidí, kteří většinou již nejsou mezi námi.
nekvalitní, já vím.) lépe to holt při tom osvětlení nešlo;)
Cca 10 obrázků, na kterých autor nikdy sám sebe nezobrazí a ptá se "kde jsem?" (rusky gde ja)
Zobrazení mladíka předtím a potom, co vstoupil do armády.
Poněkud podivná serie fotek...
Prolnutím několika negativů získal autor podobiznu zcela nového člověka;)
 Následující 4 fotky se mi líbíly snad ze všeho nejvíc:) Jsou od Cindy Sherman;)

V průběhu výstavy můžete shlédnout dva kratší filmy, jeden z nich mě poměrně dostal :D:D



Zaujala vás tato výstava? Chystáte se? Nebo jste už byli? :))

Užijte si víkend!:)
Týnka

13 comments:

  1. Úžasné fotky! Musí to být skvělá výstava!

    ReplyDelete
  2. veľmi zaujímava výstava:)...išla by som si to pozrieť;)

    ReplyDelete
  3. Ten mladík na fotkách z armády to je moc dobré
    http://alicaletko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dasdusha: fakt supr:))
    Kik:) Souhlas;)
    Alica: to jo, bylo to hodně silné, ještě tam byla holka.)

    ReplyDelete
  5. to vypadá na skvělou výstavu..už jsem o ní slyšela pochvaly z více stran:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. vyzerá to tak, že je to vážne skvelá výstava. kebyže môžem, tak by som na ňu šla :)

    ReplyDelete
  7. Vypadá to zajímavě. Marilyn tomu dodala tu správnou šťávu! :)

    ReplyDelete
  8. To vypadá opravdu výjimečně Tino!!:)
    a moc ti děkuji za tvé vždy nejmilejší komentáře:))

    ReplyDelete
  9. Ty poslední fotky jsou vážně skvělé. Vypadá to zajímavě :-)


    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ina T. já právě taky, tak jsem se tam musela podívat;)
    Ev: tojo, nelitovala bys:))
    Malá Nika: tojo, musela jsem si ji vyfotit i když se v týhle konkrétní místnosti fotit nesmělo:D:D
    Káťa: :) já děkuju;)
    Shaki: tojo, zírala jsem na ně snad půl hodiny:D:)

    ReplyDelete
  11. mám výstavy moc ráda
    jenže u nás jich je opravdu málo

    ReplyDelete
  12. byla jsem na ní, ale zas tak moc mě tedy neoslovila, abych byla upřímná :) nejvíc se mi asi líbilo to druhé video, než co máš tady. ale jinak jsem neodcházela úplně překypující nadšením :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))