Thursday, June 9, 2011

Yesterday

Hi guys!
V komentářích jste mi psaly, že bych mohla častěji přispívat;) Budu se snažit:) Taky se tam objevilo něco o kosmetice, receptech a víc outfitů:) Vynasnažím se;) A děkuju za komplimenty ohledně blogu, ani nevíte, co to pro mě znamená!! :))

Fotky z včerejší cesty na nákup.. Měli jsme s drahým obrovské štěstí, protože asi 7 vteřin po našem příchodu domů se spustil neuvěřitelný liják a bouřka:D Zevnitř mám ale takové počasí celkem ráda:)) A nechala jsem si doma paměťovku, takže se mi na foťák vešlo neuvěřitelných 7 fotek:D A tady jsou:)


+ jedna bonusová :D
Tyhle nehty mě fakt baví:)) a vás?
Oufit to je vskutku jednoduchý a pohodlný:)
/kabelka: Primark • tílko-šaty: Lindex • pásky: 2nd hands • šortky: stolet staré DIY bůhvíodkud:) • žabky: Ipanema • brýle: eBay • náramek ??/

Nezapoměňte na GIVEAWAY :)

Mějte se hezky, 
Týnka

17 comments:

  1. jeeee.na té třetí fotce odspoda si opravdu nádherná, rozkošná, stylová a krásná:D

    ReplyDelete
  2. Jé, jsi moc sympatická a hezká! A baví mě tvoje nehty :P

    ReplyDelete
  3. Nechtíky sú super..a ty si pekne oblečená, veľmi pohodlne to vypadá a efektne zároveň:)

    ReplyDelete
  4. ty nehty jsou fakt boží! a bouřky mám strašně moc ráda, ale jenom za tý podmínky, že se mi nezvlněj vlasy :DDD

    ReplyDelete
  5. AAAAAAAAAAAW! love your outfit you your nails so much..

    still a wonderful evening cutie *.* ♥

    ReplyDelete
  6. Love your colorful nails! You're oe of the nicest bloggers ever! :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. cute!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Tomu se říká zákon schválnosti, to moc dobře znám :)

    ReplyDelete
  9. you are really beautiful :)! love your blog - inspirational.

    xx
    come check out mine:
    http://vt-chance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. No když máš nadváhu nebereš to jako dietu ale snahu být zdravá
    Krom toho taky cvičim, když cvičíš, jde vše snáz
    A vůbec, nedržím dietu v českém slova smyslu, nikdy nehodlám už měnit svoje stravovací návyky :) napíšu o tom víc, protože takhle se muže snad i zdát že nejím. Ale jím, zodpovědně, jen konečně bez přejídání (což je nezdravé ostatně, jinak jím vše)
    Takže když chceš bejt zdravá etc. jde vše snadno. Mimochodem, můžeš se podívat na film Supersize me (je i na youtube), je tam krásně ukázáno co s tebou špatná strava udělá - deprese, unáva, bolesti na hrudi... tak tohle už mě netrápí. Po třech dnech dodržení přesně plánu už to jde samo a jen se cítím líp. Možná si teda na to šla špatně :) možná sis nenašla cestu přímo pro sebe, to je nejhorší

    ReplyDelete
  11. moc Ti to sluší! :)) a máš pěkný blog!:) máš nového followera:)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))