Sunday, June 5, 2011

This sunny weather came from my dreams...

Ahoj, jakpak se máte?:)
Já úplně skvěle, prostě skvěle/jakoby ste se ptali, že?:D/..sice bych se měla asi celkem učit v tomhle období /přece jenom konec školy, žeano/, ale to bych musela býti pilná studentka přece:) 
Takže si užívám tepla, jím home-made nanuky a stejnětak i ty kupované, občas kouknu na film /Me without you a Ballet shoes, jsou od stejné režisérky a jsou fakt fajn, nic náročného, oddychovky, kratší, doporučuju:)/ a byla jsem v kině na Lidicích.
+ se válím v posteli a naštěstí ne sama:) ..no prostě dělám všechno možné kromě učení:D /celá já/

ananasovej home-made:)
V pátek jsme vyrazili s drahým na úžasnou večeři a já si vzala tyhle koníkový šaty z Primarku:) Bylo tak nádherně... ;)

Sobota, kino, pohodlnost, jednoduchost, trochu pánskej styl:) Takhle to na mě vybral přítel;)
Miluju vlčí máky ♥
A proto se v nich ráda fotim:D
První třešně ♥

Doufám, že si užíváte stejně jako já:))

A plánuju takovou menší giveaway, tak se těšte:)) Je vás 141, woooohooo !! :))

Mějte se krásně:*
Týnka

25 comments:

  1. koníkové šaty jsou úchvatné..moc ti sluší..a fotky ve vlčím máku se mi moc líbí:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. to pole, váu! a šaty s takymito golierikmi su najzlatsie :)

    ReplyDelete
  3. Ty šatičky jsou skvělé!

    Z těch dvou filmů jsem viděla akorát Ballet Shoes a ten se mi moc líbil. Jak říkáš, oddychovka, ale líbila se mi atmosféra celého toho filmu a úžasná Emma :)

    ReplyDelete
  4. Holky vy jste zlaté:) děkuju moc!
    Gabbi: ten film byl úplně úžasný, úplně jsem u něj brečela štěstím:D ta atmosféra..dokonalost.)

    ReplyDelete
  5. na Lidicích jsem byla včera..úžasnej film!)) a ty šaty jsou krásné)

    ReplyDelete
  6. jsi kocka :) a s pritelem drzim palce, at vam to i dal krasne vychazi :)

    ReplyDelete
  7. RachelBytheway: Jo, je to velmi povedenej film, řekla bych:)) a děkuju!:)
    Cherry Llegar: dík:)
    Jedikats: děkuju moc! a ještě jednou děkuju:) taky si to přeju.)

    ReplyDelete
  8. Naozaj vydarený outfith sice sa do toho nevyznám čo je in ( dozviem sa to väčšinou na blogoch ) a mám vlastný štýl ale toto sa mi páči

    ReplyDelete
  9. jeej drzim palcE:) A musim pochvalit fotky moc pekne!

    ReplyDelete
  10. Nádherný outfit! ♥ A zvládni školu v klidu! :-))

    ReplyDelete
  11. Tyjo Tyno, krásný článek! Namůžu se rozhodnout, jestli se mi víc líbí ty šatičky nebo pánksý styl, ale to je jedno. Doufám, že jste si užili hezký večer :)

    ReplyDelete
  12. u nas na zahrade mame nejsladsi tresne sveta takze balada:D krasny nadherny skvostny satky s ponikama a ten límeček^^..achjo..jenou sem takhle nechala v anglickým krámku udělátka na zmrzku v přepočtu za 30 kč..doted lituju!:D poohlídnu se v ikei..zmrazit de témeř vse:D

    ReplyDelete
  13. ty šaty jsou opravdu skvělé! :))a s tím učením to máme stejně :DD

    ReplyDelete
  14. můžu se prosím zeptat kde si koupila ty 'udělátka' na ty nanuky? :)

    ReplyDelete
  15. Alica: já se v tom taky nevyznám:D chodím tak, jak se mi líbí:))
    biancaprincipessa: je děkuju, děkuju:))
    Nakoo: děkuju, to přítel;) Jsi zlatá:)
    Klára: tyjo, fakt moc děkuji, jsem hrozně ráda, že se ti článek líbí! :)
    Priscilla: ne, u nás:P :D děkuju:) a ty udělátka jsou úžasný:)
    Silvie: děkuju, miluju je:) nojo, učení=mučení :D:D
    Teres: hele tak s tim ti asi nepomůžu, máme je z Tupperware, ale už asi 10 let, takže nevím, jestli je tam ještě prodávají.) ale skus se poohlídnout v Ikei, nebo možná i v Tescomě, teďka v létě by se to mělo dát někde sehnat:))Hodně štěstí:)

    ReplyDelete
  16. zmrzka, saticky, vlci mak, jahody, tresne, bublifuk = perfektni skoro letni post ;)

    ReplyDelete
  17. Home made nanuky sú proste najlepšie :) Šatky sú úžasné a fotky sú skvlé, trochu ti závidím, lebo u nás je každý deň búrka :( ale čo už, snaď to slnko zasvieti aj na nás :)

    ReplyDelete
  18. home-made nanuky jsou mňaaaam!.))) a třešně taky :DD a učení je fuuuuj!

    ReplyDelete
  19. Koníkový šaty jsou pěkný, ale ohraný. Za to ten druhý outfit je přesně podle mého gusta. A vlčí máky taky můžu.

    ReplyDelete
  20. i couldn't stop notice the color of your nails! i like it :D

    ReplyDelete
  21. MeMe: děkuju:))
    Nikolas: dík moc:)
    Mishelle: och děkuji:) tady je fakt nádherně, tak přeju, aby u vás bylo taky;)
    B. : souhlasím!!:)
    Sac de Sabine: já nevím no, když jsem je v březnu kupovala, tak mi zas tak ohraný nepřišly, ale něco na tom bude, protože jsem je na sobě měla zatím jen jednou nebo dvakrát;) :D
    Pretty Marshmallow: thank you, i love this colour:D

    ReplyDelete
  22. jůůů ty šatičky mám taky ;)).aspon vím že jsem dobře vybrala

    ReplyDelete
  23. ty šaty s koníkama jsou fakt parádní ;)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))