Wednesday, June 8, 2011

Owl ring giveaway ▲

Rozhodla jsem udělat v pořadí již druhou giveaway:)

Zčásti proto, že vás chci odměnit za neustále rostoucí číslo čtenářů a také proto, že mi děláte neustálou radost vašimi milými komentáři:) Díky vám mě blogování opravdu baví!

Jak název článku napovídá, jedná se o soví prsten:) 


Pravidla:
  • Sledovat veřejně můj blog přes Blogger.
  • Napsat komentář pod tento článek se svým e-mailem.
  • Připsat, co se vám na mém blogu líbí nebo nelíbí, popř. o jaký článek byste měly zájem:)
Prsten na fotkách je můj. Ten, který vyhraje jedna z vás má ještě původní cedulku;) /A pochopitelně je úplně totožný s tím na fotkách;)/
Giveaway ukončím 30.6. ve čtvrtek, tedy v den vysvědčení;) Losovat budu opět pomocí random.org.
Hodně štěstí:)


Mějte se hezky:)
Tyna

36 comments:

  1. Wow, ten prsteň je fakt krásny *____*
    Čo sa týka tvojho blogu, mám ho fakt rada a followujem ťa odkedy som si založila blogger (asi pred 2 týždňami :DD). Mám na ňom rada, že postuješ články s rôznou tematikou, si veĺmi príjemná osoba a máš super štýl :) Možno by mi vyhovovalo, keby si písala články častejšie, ale je mi jasné, že to sa nie vždy dá, keďže sama už pár rokov blogujem :)

    [petra2k@gmail.com][http://petushs.blogspot.com]

    ReplyDelete
  2. Líbíš se mi ty, tvoje fotky...:)

    petulkaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Třeba víc článků o kosmetice :)
    verca.sterbova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Tvůj blog se mi líbí protože nepřidáváš fotky jen svých outfitů, ale také jídlo /které já zbožňuji a fotím jak o závod/
    -mohla by jsi sem dát třeba nějaký recept na nějakou dobrou
    - anna_k@centrum.cz

    ReplyDelete
  5. tak ten je prekrásny!!!:P...tvoj blog veľmi rada navštevujem,pretože si mi strašne sympatická:P...nemenila by som asi nič,len pekne rob čo doteraz:)...
    kik.miklosovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Jéé krásný prstýnek. Já bych na blogu přidala outfit posty a také častější přispívání. Vím, že máš i svůj vlastní život, ale líbilo by se mi číst častěji Tvoje příspěvky :)

    Jokinka@email.cz

    ReplyDelete
  7. líbí se mi že ve svých článcích jsi na fotkách opravdu ty :)

    stastna.a010-blog@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. AHoj;)

    muj mail: paulass@email.cz

    Tvůj blog se mi moc líbí:),mám ráda random fotky, které tu máš :)

    ReplyDelete
  9. Tvůj blog se mi líbí jaký je :)

    kaca.sulc@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. líbí se mi celý tvůj blog a právě teď ten fialový lak, co máš na fotce ! :D
    A ikdyž pochybuji, že by se mi podruhé poštěstilo, musím se prostě zapojit. Prsten se sovou scháním už šííííleně dlouho a nikde nic :( :D
    annabrtnikova@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Prsten je super :))
    Víc fotek tebe!

    wonderlanddays@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Je nádherný strašně moc dlouho si takový prsten přeju tak snad budu mít štěstí :)
    cer.terka@seznam.cz
    Jak už psala slečna předemnou, oživila bych tvůj blog více fotkama :)

    ReplyDelete
  13. ach! po takovém toužím od doby, co jsem ho viděla na we<3it :)
    na giveaway moc štěstí nemám..asi by to se mnou seklo kdyby se mi poštěstilo :D
    anna.oi@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. aaa, ten je super :) tvuj blog se mi libi celkove, nemam co bych vytkla :)

    jedikats@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Nic mi nevadí. Ani nemám nic, co bych řekla.

    titina.b@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. O takovýhle prsten mám už dlouho zájem! :))
    Tvůj blog sice sleduju teprve krátce, ale tvoje články mě baví :))

    happy.mellouneq@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. tvůj blog se mi líbí celí ale hlavně fotky jsou nejlepší :)

    brittany000@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. pupu_ca@azet.sk
    Všetko se mi líííbi, ja mám rada hlavne veľa fotiek takže spokojnosť:)

    ReplyDelete
  19. Vedou u mě fotky, takže jen tak dál :)

    magnifity@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. SusanBennite@gmail.com
    jsem na tvém blogu poprvé,ale zaujalo mě tady snad vše :)) ale ještě ho musím pořádně projít :)))

    ReplyDelete
  21. jsem na tvém blogu vlastně úplně poprvé, ale už teď když jsem ho tak zběžně projížděla, tak jsem si zamilovala tvé články :)
    anna.oi@seznam.cz

    ReplyDelete
  22. Páni, úžasný prsteň, sovu zháňať už dlho ale nikde sovy nemajú :(
    Na blogu sa mi páči asi všetko, nemenila by som nič :)
    caramellbiscuit@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Jé :) mám podobný ale to nevadí! Tvůj blog je super, líbí se mi tu, možná víc fotek!
    anicka.hernikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  24. Krásnej prstýnek:) Jinak bych tu neměla nic, spokojenost!
    anulka.a@seznam.cz

    ReplyDelete
  25. Líbí se mi fotky jídla! :D A ten prsten je boží .
    adelana9@seznam.cz

    ReplyDelete
  26. Tvůj blog se mi moc líbí. :)) Krásný prstýnek.

    onlyfashionandme@seznam.cz

    Chtěla bych tu třeba tvoje oblíbené laky,oblečení atd.

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. Ááá! ty jsi nejvíc skvělá, po takovým prstýnku hrozně dlouho toužím, tak budu hrozně doufat, že se mi poštěstí vyhrát. :D :))
    Mě by se třeba líbil nějakej návod ná účes. :D Zní to asi ujetě, ale mohlo by to být zajímavé. :))
    snehurka@ymail.com

    ReplyDelete
  29. děkuju:))
    Holesova.b@seznam.cz
    jinak máš celkově zajímavý blog a pěkné fotky:) zájem bych měla o diy výrobky!

    ReplyDelete
  30. po podobném jsem v new yorkeru pokukovala tak dlouho, až mi ho přestali prodávat :D byla bych hrozně ráda, kdyby se mi poštěstilo :)
    len.ka25@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. hrozně se mi líbí tenhle oranžový lak na tvých nehtech . :D
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Máš super blog, jsem tvuj nový follower:) a zároveň se zúčastňuji giveaway :)

    tesssbo@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Co se mi na Tvé blogu nejvíc líbí? Ty=) A sovičku ještě nemám:D

    ReplyDelete
  34. martanek.modra@centrum.cz
    a líbí se mi tvůj styl psaní článků, nelíbí se mi, že máš málo outfitových článků, ty mám nejradši, ty mi tu chybí

    ReplyDelete
  35. aaa, ten prstynek je krasny!
    justmakeawish.s@seznam.cz
    libi se mi tvoje fotky, nekdy muzes udelat treba diy post :))

    ReplyDelete
  36. mom157@seznam.cz
    wow pěkněj prstýnek
    Miluju random fotky !

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))