Thursday, June 2, 2011

Oh, please do not rain...

  • včera jsem byla v Praze..stejně je to to nejlepší město!! ♥♥♥ Vypila jsem asi hektolitr kafe/dobře..litr a půl/ a při té příležitosti jsem si zamilovala Coffee Heaven:D A taky jsem nezmokla/protože nepršelo/. Pak jsem si koupila oranžový /obyčejný/ šaty v háemku a taky kšiltovku za 18 korun v Gate s nápisem Hero:D. No prostě krásný den...
  • dneska sabotuju školu/bezdůvodně, že/. Ale nemyslete si, že se flákám!Naplánovala jsem si cvičení, žehlení, vaření oběda, úklid mé drahé ložnice, praní, shlédnutí •Shimotsuma Monogatari• a čtení •Architektury štěstí•/:D/! Takže to bude velice produktivní den... :) 
Fotky z uplynulých dní, dalo by se říci •random• :D*/*

poslední 4 dny si hraji na inteligenta /to ty brýle:D/ chichi:))
jahodová, vanilková, čokoládová zmrzka + ananas:))
Prostě milůnek:))
nej salát.. /ledovej salát+kedlubna+cherries:)) simple but great.)
Mě tenhle výhled bude prostě vždycky fascinovat.. ♥ :))
borůvkovej jogurt s čokoládovym müsli! a velký černý kafe ♥

20 comments:

  1. Jsi krásná, moc ti to sluší! :-)
    A ty fotky jsou skvělé :-)
    Taky chci strávit takový produktivní den doma :-D Já si toho vždycky spoustu naplánuju, ale skutek utek :-D

    ReplyDelete
  2. Praha je úžasná, já ji navštívila v pondělí.. fascinovaly mě obchodní centra a to Pražáci říkají že nemají co na sebe..hehe a přitom tam mají nejenom čtyřpatrové Palladium!!! :D
    Nakoupila jsem si toho hodně, třeba věci které bych tu asi vůbec nesehnala ale mám v plánu koupit si ještě botky a kabelku, ale to zase příště :)) Mimochodem já si zase zamilovala Starbucks, nejlepší kafe který jsem pila! :D .))

    ReplyDelete
  3. fotky sú skvelé!!veľmi ale veľmi sa mi páčia tvoje okuliare:)ja som tiež dnes nešla do školy,lebo poobede odchádzame na školský výlet,takže máme riaditeľske:)...pekne si doma oddýchni;P

    ReplyDelete
  4. miss turquoise: děkuju moc!! :)
    L. : ano, je nejúžasnější:) starbucks jsem ještě nezkoušela:D hamba mi!
    Kik: Děkuju:* užij si výlet.)
    P'tush: dík:)

    ReplyDelete
  5. ach jaj Praha je prekrasna , ja by som tam sla hned, mam krasne spomienky odtial :)

    ReplyDelete
  6. praha proste JE NEJLEPSI! Nechtela bych bydlet nikdy nikde jinde! :) (za pariz bych se ale taky nezlobila.. :)

    ReplyDelete
  7. pěkné fotky:)) to jídlo!mňam.

    ReplyDelete
  8. You have agreat hair color, my dear! :) And Im totally in love with you dog!!!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. krásné fotky...prahu miluju.... a coffe heaven taky....bohužel ho budou rušit ;-(

    ReplyDelete
  10. krasne fotky,) si kočka..! ten vyhled nevim kde:D je NADHERNY!
    joo a to jogurtisko a kafe..jakbysmet..mnaam,^^

    ReplyDelete
  11. přesně nějaké takové dioptrické brýle chci, jsou nejvíc kočičácký! :) sluší ti to

    ReplyDelete
  12. Mischell double W: Jo, je:) Taky mám z Phy krásné vzpomínky!:))
    Jedikats: Taky bych nechtěla bydlet někde jinde..ale bydlím:D Doufám, že se tam dostanu za rok na vejšku.) Ale Paříž či Londýn by mi vážně taky nevadil:D
    B.: Děkuju:) Bylo to všechno mňamózní:D
    Kasia: Oh, really? Thank you!:* And I love him too, it's my boyfriend's ;)
    Káča: Já vím no, je to hrozná škoda:(
    Priscilla: Je to výhled z malostranské strany Karlova mostu:D Pohled na čertovku.) To jogurtisko bylo dokonalý a to kafe stejnětak.)
    Luce-n: Jsou z eiffel optic, maj tam úžasnej výběr a hlavně obrovsko cenovou škálu, tyhle byly fakt dost levný:) Ráda občas vyměním čočky za brýle:) A děkuju:))

    ReplyDelete
  13. Jé parádní fotky :) Hlavně to jídlo vypadá bohovsky, ten jogurt z Coffee Heaven, och ♥ A miluju takové fotky na schodech, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  14. yumm! this post made me hungry! hahaha


    xx
    Bethany

    ReplyDelete
  15. krásný fotky..moc ti to sluší!! vypadá to že sis Prahu moc užila:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. máš dobrý blog! :) Praha je super, škoda, že ju mám skoro 5h cesty :/

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. HEllo lovely,

    such a cute post...like it :)

    wish you a great sunday

    with love
    MARiZA
    mar-iza@blogspot.com

    ReplyDelete
  18. mnam skvelé !!! ty si cela skvela sledujam a dakaujem za komentáre :):*

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))