Saturday, June 11, 2011

Never

Nikdy si nezabouchávejte dveře s klíčem v zámku. /budete 2 hodiny stát bezmocně na chodbě a shánět zámečníka, který si naúčtuje při nejlepším dvanáct stovek/
Nikdy nemyjte nádobí zbrkle. /rozbijete skleničku, říznete se nožem a taky se pěkně pocákáte/
Nikdy nevynášejte odpadky jenom v plavkách. /sousedi budou divně čumět/
Nikdy nepečte výbornej koláč, když se chcete vyhýbat sladkému.
Nikdy nemanipulujte se savem ve svém oblíbeném tričku.
Nikdy nezpívejte s plnou pusou. /poprskáte si noťas/
Nikdy si neberte šortky, když je venku 14°C.
Nikdy neprovokujte kočku.
Nikdy neříkej nikdy.

Založila jsem si tumblr a chytlo mě to, zatím toho tam moc nemám, ale tady je odkaz : TUMBLR /přidala jsem tam jedno moje děsný video, to si nemůžete nechat ujít:D /
Objevila jsem stránku fakt skvělého českého fotografa : KLIK

Dochází mi kafe :/ :D
Nový sluchátka.)
Tílko z romwe:)) Ještě jsem si tam koupila jedno triko, ale to ukážu jindy.)
Jediná kytka, která u mě přežívá /a to už asi 2 měsíce:D/
Miluju západ slunce! Hlavně v létě:))
Nezapomeňte na GIVEAWAY :))


23 comments:

  1. skvelý príspevok:Pdosť ma to nikdy pobavilo:)...:Da tie sluchátka sú super:Pidem kuknúť video:P

    ReplyDelete
  2. Pridala som si ťa ;) [http://strangelydecoded.tumblr.com]

    ReplyDelete
  3. mám ráda, takové ty příspěvky "nikdy nedělejte tohleto" protoze, si tam vždycky najdu něco svého :D a to tričko je fakt supeeer!:)

    ReplyDelete
  4. to tílko...to je kráása :)

    ReplyDelete
  5. ty sluchátka jsou úžasný:) a tobě to sluší :)

    ReplyDelete
  6. super tílko..a velmi si mě pobavila tím co nikdy nedělat:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. no páni..ta první fotka..si ňuník a kočka v jednom! achjo..to je pech co se ti stalo:D ale aspoň ti to v článku se hezky sestupně ty věty:D..haha du na ten tumblr a videoo:D

    ReplyDelete
  8. nice shirt:) visit
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. u me prezivaj jenom kaktusy :D ikdyz tedka jsem si v IKEA koupila palmu, tak uvidime... :)

    ReplyDelete
  10. Great photos!
    X

    Start dreaming on www.dreamingthedayawaywithluca.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. tílko je mega !
    chci taky takový :)

    ReplyDelete
  12. Skvělé fotky :-)
    A hrozně se mi líbí to nikdy... :-D

    ReplyDelete
  13. Jo jo nikdy neřikej nikdy je sakra pravdivé!! :D To tílko je parádní a moc ti sluší. :)

    ReplyDelete
  14. Odkuď jsou ta sluchátka, prosím?
    J.

    ReplyDelete
  15. To tricko je krasne ja farba sluchatiek)

    ReplyDelete
  16. pěkné fotky a vtipná animace :)

    ReplyDelete
  17. Děkuju moc!! :))

    A sluchátka..přes paypal "spřízněné" obchody jsem se k nim nějak proklikala, takže moc asi nepomůžu:(

    ReplyDelete
  18. To tílko je the best! :)
    A krásné fotky :)

    ReplyDelete
  19. kdyz se dari :D... to tilko je skvely, to chci!

    ReplyDelete
  20. Great Post.
    I Love Those Photos.
    Look Amazing xoxo

    ReplyDelete
  21. yours headphones is so sweet with this smile! :)
    thank U so much! ;* :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))