Sunday, May 29, 2011

Creative today...


Pár desítek minut jsem se piplala s kleštičkama, řetízkama, očkama, přívěskama a lepidlem a výsledek můžete posoudit sami:) Já jsem spokojená:)

Z tohohle náramku jsem vážně nadšená:)
Námořnický prstýnek vytvořený z placky koupené v Londýnském muzeu námořnictva :D
Tohohle netopýrka mám už asi sto let a až dneska jsem se odhodlala najít mu vhodný domov /řetízek/ ;)
Chtěla bych i náhrdelník z pravých pírek, ale ta nemůžu nikde sehnat..nějaký tip?:)
A co jste dneska dělali vy? :)

Mějte se hezky,
Tyna
 

23 comments:

  1. :O:O ja by som nedokázala vytvioriť nič :D
    Závidím tvoju usilovnosť a šikovnosť!Veci sú ozaj krásne!

    ReplyDelete
  2. Námořnický muzeum mě jako jediný nebavilo :D - ale taky mám otamtaď placky.
    Návod ná pírkovej náhrdelník jsem našla u téhle šikovné blogerky zde --> http://klarule.blogspot.com/2011/03/feather-necklace-diy.html .. podle mě to vypadá moc dobře!:) tak to jen takový tip.
    Šikula seš! Já bych na to neměla trpělivost. :D slovo "kleštičky" mi nahání husí kůži :D

    ReplyDelete
  3. ja som pravé pierka kúpila v kauflande,mali tam taký stojan s bižutériou a boli tam pierkové náušnice za skvelú cenu..myslím,že z nich už nie je problém urobiť náhrdelník :)

    ReplyDelete
  4. Tá retiazka s krídlom je fakt krásna, dnes som si podobnú chcela zadovážiť! :D :)

    ReplyDelete
  5. týjooo děkuju moc za krásné komentáře u mě na blogu jseš moc moc hodná! :D tvuj blog je super! :D a krásný řetízkyyy!

    ReplyDelete
  6. Good lord, these are awesome!!! :)



    mandsyyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super věci jsi vyrobila ! Jinak náhrdelník s pírkama mají v H&M :)

    ReplyDelete
  8. bože ty si naozaj kreatívna :) normálne by som s niektoré kusky kupila :)

    ReplyDelete
  9. Skvelé veci, tie náušnice, náramoj a netopier su naj! máš fakt skvelú fantáziu :)

    ReplyDelete
  10. Supr výroba, já zrovna dneska pracuji na novém článku na blog, snad se tam objeví co nejdřív ;)

    ReplyDelete
  11. hej to jsou super veci! Sikovna)) Budes pro me pracovat? :D

    ReplyDelete
  12. tak to jsi šikovná:))))

    ReplyDelete
  13. Amazing pieces! I love absolutely everything!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ten prstýnek chci taky :)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. cool!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ty jo jsi dobrá , ty poslední náušnice jsou supr , já chodím na peříčka u nás v takovém květinářství ale jinak nevím :)

    ReplyDelete
  17. niekedy lutujem ze nemam dierky v usiach, ako teraz :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))