Saturday, May 28, 2011

►•◄

Hi guys!
Včera jsem se přitrmácela z vodáku /6 hodin ve vlaku a ještě k tomu i jedna výluka:D/ , který jsem si skvěle užila a až na poslední den/který byl ve jménu vlakového cestování/ jsme měli úžasný počasí! A příroda v okolí Vltavy je opravdu nádherná.) A dokonce jsem se ani jednou nepřevrhla:D No prostě super:))

No a jelikož jsem úplně grogy a fotky z vodáku sem asi/ještě si nejsem jistá:D/ dávat nebudu, tak jsem pro vás udělala menší výběr z mý složky •inspiration• /jak originální název:D/


  Hope you like my fav pics :)

Have a nice day, my bunnies :*
Tyna

17 comments:

  1. tak to je super,že si sa tam mala dobre:P...krásne fotky:)!!!

    ReplyDelete
  2. ta druhá jako by charakterizovala můj život, hahaa
    peanutbuttermotherfucker!! :D

    ReplyDelete
  3. krasne fotky!!slunecno, damska jizda a super hadry... nadhera... jeste aby mel clovek postavu, jak ty slecny na obrazkach...(a samo i ten satnik)

    ReplyDelete
  4. ta druhá je mega !
    všechny jsou úžasný

    ReplyDelete
  5. děkuju moc:) nádherné inspirace!

    ReplyDelete
  6. Oh wow! These are so inspiring, dear! Love your picks!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. už nech je koniec školy aj ja si chcem užívať :)

    ReplyDelete
  8. skvelá inšpirácia! všetky obrázky pôsobia tak uvoľnene bezstarostne...neviem sa dočkať leta :)

    ReplyDelete
  9. wooooow' so beautiful inspiration tyna *.*

    I'm in love.. ♥ love the pic with blake & kristen :D :*

    ReplyDelete
  10. Úžasné, úžasné! Mám z toho letní náladu :)

    ReplyDelete
  11. Jeh léto, léto, léto!!

    líbám xxx

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))