Tuesday, April 12, 2011

Giveaway!

Rozhodla jsem se odměnit vás za překročení stovky, za plno milých komentářů a za to, že to tady vůbec čtete:) Děláte mi hroznou radost! :) Děkuju!!


Pravidla:
1) Sledovat můj blog přes Blogger;)
2) Napsat komentář pod tento článek s vašim e-mailem a číslem lesku/balzámu, který chcete:)
3) Být z Česka nebo Slovenska ;)

 Lesky jsem koupila v Londýně v Body Shopu, fakt úžasně voní;)

Pro sebe jsem si vybrala tenhle melounový <3


Vítězové budou dva a vyhlásím je na moje narozeniny, 20. dubna;)

Tohle je moje srdcovka;) A zpívá tam o třešňovym lesku, takže se to tak trochu hodí k tématu /i když třešňovej není zrovna v nabídce:D /

Mějte se hezky! :)
Tyna

49 comments:

  1. chci 2, chci chci už jí cítím na svých rtech :D :P

    bjetu.lka@seznam.cz

    i když je malá pravděpodobnost když jsem první :P

    ReplyDelete
  2. A já bych taky chtěla 2. :D konečně by se na mě mohlo usmát štěstí a z těch 50ti účastněných giveawaý bych mohla jednu vyhrát :D

    Jokinka@email.cz

    ReplyDelete
  3. 1!!
    ty jsi hodna**
    siena.style@blogspot.com

    ReplyDelete
  4. 1.! :)
    Sima.Berkesova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. a já bych chtěla jedničku!:D vypadají suprově:)
    rachel.mimochodkova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. 2!
    Máš skvělý blog!:)
    ellis.batova@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. dakujem za komentár:))a neviem prečo,ale mne sa páči 1:D...jahody sú aj tak najlepšie:P
    kik.miklosovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  8. chcela by som dvojku :)
    inpeaceugo@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Jé to je krásná giveaway! Já bych chtěla č. 1 Ale vlastně je mi to jedno. :)

    Dasdusha@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. Kdybych to náááhodou byla já, tak prosím číslo 1 :)

    mirabelle@hotmail.cz

    ReplyDelete
  11. Je mi jedno, který lesk mi vybereš :). Hlavně, že vůbec něco dostanu, pokud tedy něco dostanu :D.

    theceady@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Jaa si myslim, ze jsou vsechny urcite suprovy, ale teda 2 :)
    mklimcakova@centrum.cz

    ReplyDelete
  13. melónový mám aj ja a ešte mangový! Milujem absolútne Bodyshop! Ale totálne! Idem do boja o číslo 2. ale ak by sa pošťastilo bolo by mi to úplne jedno!

    cibulova.zuzka@gmail.com

    ReplyDelete
  14. číslo 1
    brittany000@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. je mi to úplne fuk ak vyhrám, a keďže nevyhrám tak ma to štve, lebo oba vyzerajú mňamózne!
    stanci.jurekova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. cislo 1:)
    styleandlavender@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. jéé, prvý!

    v.bernathova@gmail.com

    ReplyDelete
  18. gratulujem k sledovatelom :) no tak asi jedna :)
    fashionparadis@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Modlím sa,aby som vyhrala :D
    Prosila by som si 2 :)
    barborakemenova7@gmail.com

    ReplyDelete
  20. tiež je mi to jedno lebo oba vyzerajú super :) juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  21. jee, oba jsou super, ale já bych prosila kdyžtak 1.

    babedev@gmail.com

    ReplyDelete
  22. uz bych taky rada neco vyhrala... balzamy se mi libi oba, je mi jedno, ktery;)

    frenkiesgirl@gmail.com

    ReplyDelete
  23. I love body shop products! So great, works the best and smell great!!! I love and follow you blog!!! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Balzámy jsou skvělé oba, přesto bych si vybrala jedničku :)
    verca.sterbova@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Přála bych si jedničku :)

    wonderlanddays@seznam.cz

    ReplyDelete
  26. Ten prvý mám domka takže číslo dva:)
    pupu_ca@azet.sk

    ReplyDelete
  27. Jedničku, jahůdku, prosím:)

    petulkaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  28. já bych prosila 2.. :) :P

    jevca@email.cz

    ReplyDelete
  29. chtěla bych ten první :)
    magnifity, magnifity@seznam.cz

    ReplyDelete
  30. asi dvojka, ale klidne i jednicka, je mi to fuk, stejne na tyhle veci nemam stesti.. :)
    a mas moc peknej blog :)
    jedikats@gmail.com

    ReplyDelete
  31. číslo 1 :)

    veronika.thielova@seznam.cz

    ReplyDelete
  32. no urcite 2! je to moc pekna barvicka:)
    kascio65@centrum.cz

    ReplyDelete
  33. už bych konečně mohla jednou vyhrát! :D
    jednička :)
    annabrtnikova@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Mně,nebo spíše mým rtům by se líbilo číslo 2:)

    Pe.tu.l.ka @ seznam.cz

    P.S. je moc milé, že v den svých narozenin chceš obdarovat i někoho jiného:))

    ReplyDelete
  35. líbí se mi číslo jedna, tvůj blog sleduju a jsem z ČR :D takže snad budu mít štěstí, což pochybuju :D
    A email je : Bierova.M@seznam.cz

    ReplyDelete
  36. Ja nikdy nic evyhraju, ale kdyby nahodou, tak je mi celkem jedno, ktery z nich, necham to na osudu :)

    siberia06@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Aaaah , prosím prosím , aspoň jednou chci vyhrát ! :D Brala bych oba :D ale když si musím vybrat ,tak jedničku : )

    ReplyDelete
  38. já bych neprosila dvojku, ale doufám že jí vyhraju.

    titina.b@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. jedničku
    veru.loam@seznam.cz
    dokážu si představit, jak asi voní.. :)

    ReplyDelete
  40. som nový sledovateľ :)
    myslím, že som zo SR :D
    2.
    styleinsmalltown@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Zkusím ten druhý :)
    cer.terka@seznam.cz

    ReplyDelete
  42. 1. prosím!
    sonjamichajlova@seznam.cz

    ReplyDelete
  43. Dvojku prosííím:) ale dokonalostně vypadaj oba:))

    tynnaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  44. jeee
    ja chci 2.!!ˇ^
    zampionovapolivka@gmail.cz

    ReplyDelete
  45. je promin..ten mejl je
    zampionovapolivka@centrum.cz
    uááá:D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))