Sunday, April 3, 2011

Balcony is my most favourite place at the moment.

Hi guys!
Dneska bylo naprosto dokonalé počasí, léto! Doufám, že jste si ho užili:)
Miluju západ slunce, o dost více než jeho východ...jsem holt noční sova, ne ranní ptáče:D
Dneska jsem měla víceméňe odpočinkový den a i když bych se právě teď měla učit chemii, špáninu a společenské vědy...jsem tady:D Docela se mi tyhle fotky líbí, i když na některých vypadám jak bambus/kolibřík...a někde mám useklou hlavu či jinou část těla:D

/en/
Today was totally amazing weather /24°C/, summer! 
I love sunset, more than sunrise...I'm night owl, not early bird :D
Today was quite relaxing day but now I must learn chemistry, spanish and social science...however I'm here:D I quite like these photos even if I look horrible on some :D /like bamboo or hummingbird/ :D Do you like them too? :)

V hlavní roli galaktické tričko od skvělé Pavlínky ;) A ve vedlejší "diy" vysoké šortky ze sekáčových riflí.)

A jedna animace navrch:D



V pátek jsem byla na oslavě /jak už jsem zmiňovala/ a tohle jsem stihla vyfotit před odchodem :D Je to úplně obyčejné, ale účel to splnilo.)
/Hlava nebyla potřeba :D/

V hlavní roli nízké conversky a "diy" šortky ze starých riflí:D Dále tílko i pásek ze sekáče a svetřík z camaieu;) Náramek bůhvíodkud... 


A na závěr moje oblíbená /dnešní/ večeře:) ..tousty:D

Povinně! :D  Mumford and Sons - Little Lion Man

Chci vám poděkovat za rostoucí počet čtenářů, děláte mi hroznou radost:) /Možná udělám tu giveaway na oslavu stovky(jestli nějaká stovka nastane:D)..no uvidíme;) /

Have a nice time!
Tyna

24 comments:

  1. Fotky se mi moc líbí!! krásné nohy!!

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky, jen mám raději ty, kde se usmíváš :-)

    ReplyDelete
  3. Ďalšia blogerka s skinny nohami! a tričko, bravó, tlieskam!

    ReplyDelete
  4. To galaktické triko je úžásné a sluší ti! :)

    ReplyDelete
  5. To tričko je moc dobré...a ďakujem za moc milí komentár

    ReplyDelete
  6. dala bych ti pusu!
    to tričko.....TY víš =);)
    počasí bylo LOVELY a ty džíny - šortky jsou legendární =D

    ReplyDelete
  7. Děkuju holky, jste zlaté:)

    miss turquoise: tak já se příště budu usmívat víc.)
    josefina: tak mi ji dej:P JÁ vím :);)

    ReplyDelete
  8. pocasi bylo doopravdy naprosto idealni, letni a krasne, ja jsem byla venku cely den :) Moc se mi libi tvoje kratke triko- vypada stylove:)

    ReplyDelete
  9. Díky moc, já jsem fakt čuně s tím psaním...musím překonat lenost a číst si to po sobě :D

    ReplyDelete
  10. Hm pekné fotky len chcelo by to lepšiu kvalitu( neber to v zlom :)

    ReplyDelete
  11. great outfit!! love your shirt <3

    ReplyDelete
  12. nice outfit :)!

    http://jennplaysguitar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ooo děkuju vám nastokrát :-*

    ReplyDelete
  14. Nice outfit!

    xxx Robine
    @ WWW.CHOUCHOU-ROBINE.COM

    ReplyDelete
  15. looks like an awesome balcony in the sunset!

    http://themashedup.blogspot.com/
    Lydz xX

    ReplyDelete
  16. You look very cute!

    Love your Primark buys in the post below, the Horse Print Dress is very adorable! I am so envious you are able to shop at Primark!


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  17. Thank god it's finally getting warmer!
    xxx

    ReplyDelete
  18. taky bych chtela mit balkon... kazde rano tam snidat...ale v centru prahy by to asi nebylo to prave:D

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))