Tuesday, March 15, 2011

Happy..totally!

Hi guys!!
Vyhrála jsem TUHLE soutěž..bože..ani nevíte jak jsem překvapená a totálně šťastná k tomu.) A aby toho nebylo málo, vyhrála jsem giveaway u úžasné Pavlíny z pancakemixisnotavailable.blogspot.com!!! Děkuju!:)
/ I won THIS competition /giveaway/ and I'm totally surprised and happy!!:)
Thank you, Adam!!:)

Mám nové úlovky a mám z nich strašnou radost! Ať žijou slevy a sekáče!:D Tady máte fotky některých;)
/I have new stuff and it makes me happy! Long live sales and secondhands! :D

brown pumps /some shop on the Wenceslas Square, i don't remember its name:D/
Orange scarf  /second hand/ I love it!!
Necklace /Gate/
earrings /Gate/
Leather shorts /Terranova/ ..supercomfy!.)

Trocha kultury...Pokud se chystáte na "Když kámen promluví", tak rozhodně doporučuju! Chvílema jsem brečela smíchy, což u mě není nějaká častá záležitost! Jaroslav Dušek je prostě bomba!! :D /Je to v podstatě dokumentární film o tomto herci, ale je to prostě úžasný..rozhodně žádný nudný dokumentární snímek:D/


Nejlepší salát! /rukola+kuřecí kousky+medovohořčičný dresing (med+hořčice+pepř)/ ..miluju rukolu!
/The best salad ever! /arugula+chicken+honey-mustard dressing (honey+mustard+pepper)/ .. I love arugula!




Look at you/ look at him...

For fun..of course:D
...webcam is really great source of entertainment when you are bored :D

I am totally in love with HURTS!!!
Hurts - Evelyn

Thank you for 47 comments on the last post and for 78 followers!:) I'm cheerful!:)

Have a nice time! :)
Tyna

29 comments:

  1. Ty naušnice jsou skvěělé :-)

    ReplyDelete
  2. super úlovky!tá šatka má parádnu farbu :)

    ReplyDelete
  3. hurts! ano! budu na grape festivale, esteze mam listky! nausky s kotvami sto bodov! vsetko je krasne!

    iloveheadbands.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ta první fotka s tím šátkem je DOKONALÁ a ten šátek taky (grrrr =P) a ten dresing - budu o něm přemýšlet =D

    ReplyDelete
  5. to je hezké jak máš pihy :). Já je mám jen v létě :)
    A úlovky jsou úžasné! Máš jednoduše styl!! :):)

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší a ty úlovky chci taky! :-D

    ReplyDelete
  7. Šikula :D Pekné veci si si nalovila

    ReplyDelete
  8. Ty botky jsou pěkné. Mňam ten salátek bych si dala. :)

    ReplyDelete
  9. Great shoes, and love the leather shorts <3

    xoxo

    ReplyDelete
  10. Tie nausnice su sladke!! A mmh, ten salatik, mnam!

    ReplyDelete
  11. Rukola s horcicnym dresinkem je dokonala! Miluju ji...
    A hrozne se mi libi tvoje pihy :-)

    ReplyDelete
  12. Moc se mi líbí ty náušnice!

    ReplyDelete
  13. Nahrdelník je úžasný!!

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Mňaaaaaaam ♥ Udělala jsi mi pěkné chutě takhle na noc :-D

    ReplyDelete
  15. tie náušničky sú krásne ... :)

    ReplyDelete
  16. ty boty!!!!!!!!a at ziji sekace:)

    ReplyDelete
  17. Your post is simply amazing! Loves it! I'm now subscribing to your blog on my google reader!

    Please check out my blog when you get a chance.

    http://www.goodbadnfab.blogspot.com
    a fashion lawyer by day, fashion police by night...I play at red carpet events, shop all over town, and live life in the fab lane in LA!

    ReplyDelete
  18. Oh, these anchor earrings are amazing!!!! I love sailor style clothes and accesories!! :))

    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. náušky super a ten salát, aaaaa, mňam, mám uplné chutě teď xD :))))

    ReplyDelete
  20. I want those leather shorts ! ;)

    ReplyDelete
  21. krásný boty! :)

    Kris
    http://platonicsuperphonic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Wow! Ty kožený kraťásky jsou úžasný!

    http://cheerful-blowball.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. super vecičky! a Hurts sa mi tiež strašne páčia :) skvelý blog, followujem :)

    http://www.mischeldoublew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Tak to si mala uzasny vikend:)
    Inak super tp na dressing na salat:)

    ReplyDelete
  25. love the leather shorts!!

    xx
    Bethany

    ReplyDelete
  26. Náušnice a náhrdelník sú parádne!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))