Wednesday, March 30, 2011

Back from London ♥

- přijela jsem včera asi v pět odpoledne plná dojmů a zážitků a jenom vybalila a doháněla spánkový deficit...
- zamilovala jsem se do britského přízvuku ještě víc než jsem byla...
- zjistila jsem že ne všechny britské maminky neumějí vařit..ta "naše" byla skvělá kuchařka...
- rozhodla jsem se že se do Londýna odstěhuju...
- jelikož v Anglii měli totální jaro /rozkvetlé stromy, zelená tráva, piknikování / naše počasí mi momentálně moc nevyhovuje.. ale já si zase zvyknu :D
- nakupovala jsem celkem dost a jsem spokojená...chcete vidět moje londýské úlovky:)?

/en/
- I arrived yesterday at 5pm and in the rest of the day I was sleeping...
- I am in love with british accent..even more then before...
- I realised that not every british moms can't cook - "our mom"  was really great cooker
- I decidec I wanna live in London!!
- in United Kingdom is total spring / blooming trees, green green grass everywhere, picnics../ at the moment I can't stand czech weather...
- I was shopping quite a lot..do you want to see my new London stuff??:)


Some photos

London Eye
In front of Shakespeare's birthplace in Stratford upon Avon:)
Shakespeare's grave - Stratford upon Avon
National Maritime Museum in London - Looking terrible in this picture:D:D
Greenwich
Breakfast in a coach <3
Dneska peru (pračka pere), pročítám blogy, jdu na oběd k babičce, jedu na návštěvu k čerstvě narozené (23.3) sestřenici Terezce <3 /miluju děti:D/ ... prostě RELAX :) A co vy? Jak se máte, co?.)

/en/ Today I'm washing clothes (washing machine is washing:D), reading blogs, going to my grandma for a lunch, going to visit newborn (23.3) cousin Terezka <3 /love kids:D/ ...just RELAX :) And what about you? How are you? :D

Relax!! ;)

Have a nice sunny day!!
Your happy Tyna :)

30 comments:

  1. Krásné fotky! :-)
    Ty, na kterých jsi ty, jsou ještě hezčí, strašně moc ti to sluší! ;-)
    A úlovky chci určitě vidět! :-) Jsem moc zvědavá! :-)

    ReplyDelete
  2. Úžasný fotky! Odfrčela bych tam hned.. až na námořnicky muzeum, to byl nudex:) ach jo.. závidím ti:) a o nakoupené úlovky se jistojistě poděl!:)

    ReplyDelete
  3. ! chceme, to si píš ;)

    a to počasie! už aby tak bolo aj u nás! nádhera :)

    ReplyDelete
  4. Pockaj pockaj ten greewich mas nejaky divny, nie? :) Ja som sa tam tiež fotila a bola tam taká krásna socha a čiara bola na zemi ... :)

    ReplyDelete
  5. I'm glad you had a great time :). I've visited London few months ago, and it was amazing! Your outfits look really nice, by the way.

    Thanks for the comment on my blog. Maybe you want to follow each other?

    www.fromanedge.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Závidíím hned bych jela taky !

    ReplyDelete
  7. Hned ukaž, co jsis pořídila! :D a můžu mít pár dotazů? s tím, jestli by jsi mi na ně neodpověděla na můj blog prosím? :) Zajímalo by mě, jakou dopravu jsi tam měla? jezdila jsi s rodinou autem po Londýně? Nebo metro? :) a popřípadě jaký ticket sis tam kupovala? :) a co Primakr? byla jsi tam? opravdu takové fronty a krásné levné věci? a jaké jiné obchody stojí za zmínku? :) Hnedka po maturitě totiž letím do Lndýna, tak si o tom potřebuji něco vyzjistit :) Právě buď na rok, nebo jenom na dovču, to záleží, zda-li mě přijmou na vysokou :D Děkuju

    http://tess-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. jéj, niekomu teraz závidíím! super fotky:))

    ReplyDelete
  9. no poďme ukazuj, všetci chceme vidieť!!! fotky sú skvelé, 3 je zlatá :)

    ReplyDelete
  10. Děkuju moc všem, jste zlatí:)) A úlovky se budu snažit co nejdříve nafotit a přidat.)

    Katka: no nevím, je to Greenwich - nultý poledník - na 100 procent:D třeba tam mají čáry dvě, ale já tam byla už potřetí a vždycky jsem se fotila u týhle čáry(dělí svět na západní a východní polokouli) :)) tak fakt nevim kde ses to fotila ty:D

    ReplyDelete
  11. what beautiful trees :) lovin' the sunnies too! xx

    www.lovelywanderlust.com

    ReplyDelete
  12. máš úžasné brýle i kabátek :)
    moc se mi líbí tvůj styl

    ReplyDelete
  13. krásné fotky :) hned bych někam jela :) a na úlovky jsem moc zvědavá :)

    ReplyDelete
  14. ooo!! Aj ja chcem íst do Londýna!! :D

    ReplyDelete
  15. krásné fotografie! A obdivuji Tě, že umíš prát :D

    ReplyDelete
  16. Klára: no, pračka to umí:D nic na tom není, doporučuju ti se to taky "naučit", protože je to mnohem pohodlnější, než čekat kdy se mamka uráčí vyprat :D:D kdybys chtěla návod, stačí říct xD :D

    ReplyDelete
  17. Hello lovely :)!

    thanks so much for your comment :)!

    i really like your psot...great photos

    Wish you a great day :)

    with love
    Mariza
    http://mar-iza.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. great pics,, nice outfit,,

    let's follow each other if u want,, let me know by comment in my post,,

    ReplyDelete
  19. super fotky, londýn je úžasnej... a úlovky ukaž :)

    ReplyDelete
  20. Jéé hned bych tam jela, Londýn je nádherný!!!:)

    ReplyDelete
  21. Londýn asbolutně miluju, byla to láska na první pohled a rozhodně se tam musím co nejdříve vrátit :)) Ani my neměli zrovna nejlepší kuchařku, většinou večeřeli "něco" a hranolky, bramborovou kaši s fazolemi v tomatu a podobně...hodně zvláštní kombinace, ale pro ně to bylo úplně normální :))

    ReplyDelete
  22. Cool pictures!! I definitely also need to visit London soon! It looks like a super great city!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    ReplyDelete
  23. Fotila som sa tu : http://www.great-britain.co.uk/world-heritage/greenwich.htm

    5ta fotka z vrchu... :)

    ReplyDelete
  24. krásný fotky, závidim :D já už tam chci taky hrozně. plánuju v květnu :) a líbí se mi tvoje bílý nohy. nemam ráda opálení :)

    ReplyDelete
  25. Děkuju všem, jste tak hrozně fajn:) A komplimenty na svoje světlý nohy moc často nedostávám, takže děkuju moc, Pavlínko:)) A určitě tam v květnu vyraž, to tam bude ještě krásněji než teď:)

    ReplyDelete
  26. Really love the plimsolls!! They look amazing on you with your great legs!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))