Sunday, February 6, 2011

SE8EN

Tak jdeme na to,  7(8) věcí, které o mě nevíte:D Díky Denisovi se o mě teďka dozvíte i to, co nechcete:D 
/ Ok, there's 7(8) things which you don't know about me, yet :D


1. Dvakrát v životě jsem se málem utopila..poprvé protože jsem neuměla plavat a podruhé protože jsem byla blbá a těžce pod vlivem alkoholu :D
/ I've almost got drowned, twice! ...firstly because I couldn't swim and secondly because I was stupid and drunk:D

2. Nesnáším dabing! Ale u animovaných pohádek mi nevadí...vždyť je to v podstatě dabing i v originální verzi:D:D
/ I can't stand dubbing! But I don't mind dubbed fairytales...basically they're dubbed also in original version:D

3. Ústa mi "zdobí" rovnátka a od brýlí mě zachraňují kontaktní čočky ;) Brýle občas nosím, ale je to celkem nepohodlné, čočky jsou úžasná věc...
/ I have braces and and wear contact lenses;) Sometimes I wear my glasses, but it's not so comfortable...contact lenses are great...

4. Okolo 14., 15. roku jsem měla bouřlivé punkové období...no hrůza:D
/ Aroud 14, 15 years I had stormy, wild, punk period...awe :D

5. Moje přírodní barva vlasů je taková ta světlá hnědo-šedá:D Vlasy jsem měla už fialové, dorůžova, černé, červené...blond ještě ne:D Poslední cca 2 roky si vlasy barvím na tmavě hnědou;)
/ My natural hair-color is light brown-gray :D horror:D My hair was purple, violet, black, red...not blond yet:D Last 2 years I dye my hair dark brown ;)

6. Za poslední rok jsem stihla shlédnout tyhle seriály(podotýkám všechny řady během roku 2010:D): Weeds, Lip Service, Cougar Town, Skins, Sex and the City , Desperate Housewives , Sugar Rush, Glee, Gossip Girl...možná jsem nějaký zapomněla...no, vlastně jich zas tolik není, pochopitelně jsem stíhala fůru jiných věcí :D
/ In 2010 I saw every episode of this series: Weeds ,Lip Service , Cougar Town , Skins ,Sex and the city, Desperate Housewives, Sugar Rush, Glee, Gossip Girl ...maybe I forgot some:D It's not so many, only nine...I had so many time for other activities ;)

7.  Po šampaškém zpívám, po vodce tančím, po pivu chodím pořád čůrat a po větším množství jakéhokoli alkoholu pištím(tedy mluvím ve velice vysokém tónu) 
/ After champaigne I sing, after vodka dance, after beer pee(so much) and after many of every alcohol I squeak (it means speak very loudly and high) :D

(8.) Piju alkohol, ale 18 mi bude až v dubnu :D:D
/ I drink alcohol, but I'm not 18:D (in april I will be:D)

Žezlo předávám těmhle čtyřem, užijte si ho:D:D
Christine
Abny
Yell
Ceady

---------------------------------------------------------------------------
A čeho jste si už třeba na mě povšimnout mohli? :D
And what you maybe already noticed about me? :D (only in czech, use google translator on the right side;))

1. Mám velikost 38 (oblečení i boty) a už to asi nikdy nebude jinak :D
2. Ráda peču i vařím. A ráda to potom všechno sním! .)
3. Miluju černé linky. 

4. Zbožňuju Enrique Iglesiase ...a neříkejte mi, že to každá...já fakt a už 10 let! :D a bez přestání a bezmezně a tak! :D

5. Mám šíleně obrovskou radost z každého nového "followera" i komentáře:) Je vás už 52!
6. Jsem děsně moc pihatá...no, uvidíte v létě, tomu se teprv říká pihatost :D:D
(sedmička nebude, předtím byla osmička :D)

Jo a založila jsem si formspring! Tak se ptejte na co chcete :D:D
/ And I have formspring now! Ask me about everything :D:D



Jo a byla jsem v Brně a trochu jsem i nakupovala:D A miluju to město! Je to tam prostě super(teda byla jsem jenom v centru, ale podle něj hodnotím skoro všechna města...)
taková malá, nekvalitní dokumentace mých nákupů :D

No, dneska jsem toho už napsala víc než dost, tak to ukončíme:D Málo fotek - hodně písmenek...kdoví, jestli to vůbec někdo čte:D:D
Jo a je to 20. příspěvek, no moc to není, bloglovin' hlásí 3 příspěvky týdně, ale co, přeci se nebudu k příspěvkům přemáhat jenom aby byly;)
/ And this is 20th post today:) It definitely isn't a big number, I write only when I have something to say or show... .)

Žijte blaze!
/ Live nicely!

Týnka

33 comments:

  1. Zajímavé. :) Čočky jsou super věc, taky je nosím. A ty seriály miluji všechny. :)

    ReplyDelete
  2. tak pětku máme určitě stejnou :D

    ReplyDelete
  3. Love na víčku je krásné:)
    taky mám 38, nijak mě to netíží, hlavně aby se číslovka nezvětšovala 8-)
    A těch seriálů je celkem dost :D Já za 2010 týjo... neshlédla celý žádný :D dycky pár dílů od něčeho, ale ničeho nejspíš ani jednu sérii :D

    ReplyDelete
  4. Taky mám Brno moc ráda :)
    To já se často na článek přemáhám a je to asi zbytečné, protože to jde poznat a nemá to úroveň!

    ReplyDelete
  5. Skvělé fotky, skvělé nákupy, skvělých 8 i 6! :)

    ReplyDelete
  6. tak s tim dabingem jsem na tom podobne..vadi mi, kdyz znam neco v puvodnim zneni, a pak to nadabuji blbe, kdyz to treba neslysim prvne anglicky, tak mi to tolik nevadi, kdyz se ty hlasy na ty lidi a aspon trochu hodi

    ReplyDelete
  7. Enriqueho miluju už asi od svých osmi let :D a pořád to trvá ...
    Jinak skvělý fotky :)

    ReplyDelete
  8. Ty jo seriálů si stihla docela dost :D

    ReplyDelete
  9. seriály máme skoro stejný, já k tomu ještě koukám na doktora house...v angličtině! taky nemam ráda ten dabing. (dokonce mám i radši anglický titulky, ten překlad je někdy pěkně divnej)

    A schválně jestli ti v osmnácti přestane chutnat alkohol. mě už to nepřišlo tak zábavý pít legálně, tak jsem asi dva roky skoro nepila. ale teď už jsem zase zpátky v normálu :)

    ReplyDelete
  10. Ségra Adély je na 5. fotce, úplně vlevo:)

    ReplyDelete
  11. hehe...ja mela blaznive pankove obdobi kolem 16 a 17:)
    diky za navtevu na blogu:)

    ReplyDelete
  12. Tieto tajomstva su super dobre sa citaju tie veci:)

    ReplyDelete
  13. já teda po alkoholu obvykle zvracím :D

    ReplyDelete
  14. Enrique Iglesiase je slaďouš no..:D a jinak černé linky jsou návyková záležitost :D

    ReplyDelete
  15. teda s bodem č.2 v prvni casti uplne souhlasim .)))

    pekny clanek!

    ReplyDelete
  16. Krásné osmero :) Baví mě číst tyhle tajemství :))

    ReplyDelete
  17. I really like your blog, I'm following if you want you can follow me too I'd be glad :)
    www.vanillamouth.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Taky jsem v létě dobrej pihoun :-D.
    Čočky nosim pořád, ale střídám s brýlema..a rovnátka taky, ale jen ty na noc :D
    Ráda pečeš a vaříš a pak to sníš :-D, to mi pobavilo :D :)

    ReplyDelete
  19. haha , to s tym topenim sa je najlepsie :D:D:D

    ReplyDelete
  20. :D to je hezké, jak máš rozděleno co děláš po jakém alkoholu;)

    ReplyDelete
  21. you should do an english translation!

    pepperandchips.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Great blog! I wish I could read this but the photos are great!

    xx THE CHEAP

    ReplyDelete
  23. moc zaujímavý článok :)

    www.fashion-paradis.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Hello Lovely,

    thanks so much for your comment :)!!!!

    KIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSES to you

    Wish you a great time!

    with love
    MARiZA
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Děkuji! Jsi moc hodná!
    Omlouvám se, že jsem to žezlo ještě nepřebrala, ale jsem ráda, že přidám nějakou fotku a krátky článek :D... Navíc jsem nedávno něco podobného psala... aniž bych něco o řetězáku věděla

    ReplyDelete
  26. Thanks for visiting my blog :) xoxo

    ReplyDelete
  27. Pihy jsou náhodou fajn a obzvlášť v létě :) ta čtyřka mě rozesmála, každý měl snad někdy v životě punkové období :D
    Máš hezký blog, takže follow :)

    ReplyDelete
  28. Kokos pri tej 6ke som sa dobre pobavila ... :)
    ako sa ti to podarilo stihnut? :))
    ps pozyvam ta ku mne si zasutazit :)
    http://diamondsfashionkatka.blogspot.com/2011/01/ukaz-sa-vyhraj-giveaway.html

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))