Wednesday, February 9, 2011

buns

Ano, jsem celkem unavená..ale nebudu si tady nikomu stěžovat :D Chodím spát většinou okolo jedné a ráno bych bez kafe asi nebyla schopna rozpoznat pravou papuč od levé...no, o tom jindy:D

Strašně se mi líbí drdoly! Prostě strašně moc:D Takové ty ležérní, lážo-plážo drdoly...já je vlastně nosím spíš na doma, protože mi prostě nesluší a neumím je udělat tak, jak bych chtěla:D A mám strašně vysoký čelo...však uvidíte...:D

/EN/ I'm tired on these days...but I don't plan to complain:D I go sleep after 1am and in a morning I strongly need a BIG cup of coffee!! :D

Another point..I love buns! So much:D The sort of casual ones...I do a bun only if I'm home because I think that it doesn't suit me:D And I have high forehead...You'll see...:D

______________________________________________________________________

me & the bun

Ten nos mi někdy leze krkem:D / Sometimes I can't stand my nose:D 

Dnešní školní outfit...jednoduchý a pohodlný ;)/ Today's outfit...simple and comfy;)

I love this song!!!

Placebo - Running Up That Hill


Děkuju za 59 čtenářů a tolik milých komentářů!!
/ Thank you for 59 followers and many nice comments!!

Týnka

56 comments:

  1. Taky miluju drdoly :D Děsně se mi líbí, ale bohužel, vlasy moc dlouhé nemám a ještě je mám sestříhané tak, že místo drdolu mi vznikne na hlavě malý bobek :D

    ReplyDelete
  2. you are adorable. i love buns too! esp if i'm wearing this one very fitted solid black dress, it reminds me of a leotard, and i feel like a ballerina

    ReplyDelete
  3. Nechápu jak můžeš chodit tak pozdě spát, já většinou chodím spát o půl deváte :D Potřebuju spoustu spánku, protože další den bych to nedala :D Drdoly se mi taky líbí, ale mám na ně celkem velkou hlavu :D

    ReplyDelete
  4. ten lak vypadá dost doooost pěkně! =)

    ReplyDelete
  5. Lak skvely, drdol mas suprovej a taky chodim spat tak pozde :D

    ReplyDelete
  6. Nemáš vůbec zač :) Je to tak ;)
    To já děkuji! :)

    ReplyDelete
  7. ja volam drdol ,, koláčik,, :) a nedam nanho dopustit! a btw. ved sa ti hodi :) a nevravim to iba zo slusnosti, podla mna drdol ide kazdemu!

    ReplyDelete
  8. Taky si neumím udělat takový ten pěkný drdol co mají ty holky na fotkách. A pěkně mě to štve :D

    ReplyDelete
  9. I want to do a bun this summer when my ears don't get cold from the weather ;-)

    ReplyDelete
  10. Drdoly taky zbožňuji, ale nenosím je, protože jednak dost lámou vlasy a jednak mám vlasy moc dlouhé a drdol vypadá spíš jako ptačí hnízdo :D ale občas na něj dojde :)

    ReplyDelete
  11. tyhle drdoly se mi moc líbí...ale já si v něm připadám jako idiot :D

    ReplyDelete
  12. drdoly jsou super! nosim je pořád:)

    ReplyDelete
  13. yes i love this coiffure too :) gorgeous girl xx

    ReplyDelete
  14. Drdoly jsou dokonalá věcička!
    Díky za komentář, boty jsou z HM :)

    ReplyDelete
  15. Taky se mi líbí drdoly a taky mi nesluší :D ani obyčejný culík bohužel :D

    ReplyDelete
  16. drdoly su super! len ja mam na ne jaksi kratke vlasy :/

    ReplyDelete
  17. loving your blog!
    i'll be back for sure, so keep it up!
    come visit COSMICaroline and see the new layout, fresh looks, and an upcoming post on the Nashville Anthropologie Fashion Show!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Moc se mi líbí drdoly ve stylu jako na prvné fotce, trochu větší a ne příliš vysoko. Ale celkově působí drdoly nesmírně ležérně a roztomile

    ReplyDelete
  19. Taky se mi moc líbí drdoly jenže sem na ně antitalent :D

    ReplyDelete
  20. Časopisová "dieta" bude muset počkat :D
    Je tam něco zajímavého? :)

    ReplyDelete
  21. Já bych to nevydržela vždycky přečtu celé ELLE najednou :)

    ReplyDelete
  22. I literally just did a post about messy buns! super awesome love all these photos!

    xoxo
    jO
    http://fashionbyjo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Really inspirational pictures. And the bun looks great on you :) Cute blog you have here. Do you want to follow each other?

    www.fromanedge.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. drdoly su supr, este nech uz dojde teplo aby som ich mohla zacat nosit, kedze mam furt capicu teraz :D

    ReplyDelete
  25. Jaké krásné drdůlky. :) Já ráda nosím vlasy sepnuté.

    ReplyDelete
  26. Thanks for following :) I followed you back.

    ReplyDelete
  27. Nic si z toho neděšlaj, nejsi sama, komu se drdoly líbí, ale neumí si je učesat :)

    ReplyDelete
  28. svůj nos nenávidím a tvůj nos bych brala všema deseti !!!! a tvoje šortky taky :D

    ReplyDelete
  29. I love buns! But always get self conscious that they make my nose look big :X I think they look nice on you though :)

    Yasmeen
    Castle Fashion

    ReplyDelete
  30. I love the photos!
    buns can be so casual and elegant
    at the same time. love it! :)
    stop by sometime, xx natalie

    ReplyDelete
  31. moc ti slusi!!a libi se mi ten hnedy lak!:)

    ReplyDelete
  32. the bun is so cute. it suits you really well :)

    ReplyDelete
  33. ten prvni drdulek je hezky, jinak ja drdoly nosim casto, pro me dlouhe vlasy je to nejleps reseni, nemma moc rada culiky a tobe vic vynikne oblicej v rdolu

    ReplyDelete
  34. Bylo to moc mňami :D dala bych si ještě :)

    ReplyDelete
  35. I love the bun inspiration! Hope you get some rest girly!

    ReplyDelete
  36. tying your hair up in a bun is the best and easiest way to look 'chic' :) you look great!

    ReplyDelete
  37. ja drdoly tiez lubim,a ten tvoj je super:)

    ReplyDelete
  38. loving your blog!
    come visit COSMICaroline and see a behind the scenes look at an Anthropologie fashion show and premier event!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. I já chodím spát dost pozdě :DD a krásné drdoly :)

    ReplyDelete
  40. Taky jsem na drdoly! Ale s mými vlasy moc nejdou..

    ReplyDelete
  41. please visit www.lucberry.blogspot.com and join a giveaway there !!!

    ReplyDelete
  42. LOVE YOUR BLOG!
    if you want, please check :

    http://yourfashioncafe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Lovely post! I also love buns and I especially loved the first picture you've posted ;)

    GIAA

    http://giaa-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. cute take on the bun :)

    Check out my blog:
    www.SimpleStyleSecrets.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))