Friday, January 14, 2011

Zooey

Tahle kalifornská krasavice, která zanedlouho (17.ledna) oslaví 31. narozeniny(věřili by jste tomu??) mě před pár měsíci uchvátila ve filmu (500) Days of Summer (Ještě jsem si jí všimla v Yes Manovi, ve Failure to Launch a ve Weeds) a od té doby se jí prostě nemohu nabažit.


Když jsem se před pár týdny dozvěděla, že vydala dvě desky jako zpěvačka dvoučlenné skupiny "She & Him", okamžitě jsem vlítla na piratebay:D a těch 26 songů mě jednoduše uchvátilo:)

Je neuvěřitelná, no, to musí ale každý posoudit sám .)


Perfect movie!!



That's my fav scene from 500 days of summer !!







Amazing :)


She & Him



I love that...:)

Přidat popisek



Do you like her too?:)

Have a nice weekend, my lovely readers :*

Týnka *

21 comments:

  1. tak ta je fakt skvělé, mám jí moc ráda :-)

    ReplyDelete
  2. i love her! 500 days of summer is a great movie

    The Flower Girl

    thebohemiangoods.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  3. she's so sweet


    Nici from www.set-joy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. beautiful song!
    she is so cute! :)

    ReplyDelete
  5. love her as both an actress and singer!

    thestyle-child.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ona je naaadherna!!!!

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hello lovely,

    thanks so much for your cute comment :)

    i love this girl...she´s great....

    have a great weekend :)

    xoxo
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. genialita, zoey je neskutocne krasna, a film je naprosta uzasny!

    ReplyDelete
  9. tato herečka je úžasná!:)

    ReplyDelete
  10. Bože já ji miluju hned po filmu 500 dní se Summer jsem hledala další filmy a muziku s ní :)

    http://youcaninspireus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. je od miss sporty, takový tmavě růžový, dohněda:) Natie

    ReplyDelete
  12. Děkuji moc za komentář:-*
    Jo skvělej film!!:)
    Natali

    ReplyDelete
  13. Děkuju :)

    Fotky jsou upravila tak že jsem si na netu našla textury a pak v Photofiltre nastavila různě prolínání a bylo to :)

    ReplyDelete
  14. Ten film jsem neviděla! Musím to napravit! :)
    Ona je moc pěkná! :) Ale ty jsi hezčí! ;)

    ReplyDelete
  15. áno áno je úžasná, aj ja ju mám veľmi rada :-)
    a fakt by som nepovedala že má 31!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))